Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. augusztus 14., péntek

Haladások


A kandallót rakom, pont abban vagyunk.


A tető a terasszal. Ennyi. Nincs más teendő, mint ülni itt és ott.
Bár ma sok sokat mentem a napon, mert nincs közlekedés a vonalon. Úgy éreztem felforrt az agyam. Lassított felvételként lassan araszoltam a légkondis bevásárlóközpontban. Kár ezt a tényt turbózni, ami van az BORZALMAS! Mármint a hőmérséklet. Tuti, hogy jövőre légkondit kérek a házba. Emelt fokozaton megy a ventillátor és csak a meleg levegőt keveri. Most már elfogadom, hogy a hőmérséklet mediterrán lett az országban.
Határtalan lett az örömöm pusztán arra a tényre, hogy jövő héten ez megszűnik. Minden cselekedetet felülír a rossz közérzet és mint az angoloknál, fő téma az időjárás.

5 megjegyzés:

Vera 2015. augusztus 15. 5:51  

Látszik ám , milyen sokat haladtál.... Meleg van?????? háááát az van... majd még visszasírjuk... ha nem is ezt a kibírhatatlan hőséget... Képzeld el, ha kint van 40 fok... mmi van a fóliasátorba....

Fáni 2015. augusztus 15. 10:19  

Nagyon sokat haladtál, és olyan szépek. Bocs, de nekem a hímzés a szívem csücske, a mozaikhoz nem biztos, hogy lenne türelmem

Palkó 2015. augusztus 15. 19:12  

Pont kandalló...???? Nincs elég meleged??? :))))
Nagyon jó kép lesz, a hímzés pedig csodaszép!

Én is nagyon várom már a lehűlést... szeretnék fázni... :)))

Rita 2015. augusztus 15. 21:40  

Nagyon szépen haladsz a munkáiddal!

Kitartás!

Hűvös üdvözlettel!

Andulka 2015. augusztus 16. 14:51  

Klasszul alakul mindkettő!