Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. augusztus 27., csütörtök

Kuckós hangulatra vágyom...


...hűvössel. Fent mutatom a Mirabilia Télapóját, ááálom szép! Amikor az igazi ősz beköszönt és már időnként be is kell fűteni, azt nagyon szeretem. Ma belemerültem a gondolataimba mit is fogok csinálni. Hírtelen eszembe jutott a két éve megkezdett koszorú:



Leszaladtam a pincébe és az ott tárolt dobozból elővettem ezt az elkezdett mintát. Ámulok a már megvarrt darabokon és nem értem hogy csináltam? Ti is vagytok így a régi munkáitokkal? Persze amikor bele jövök a munkába, akkor gördülékenyen megy. Újra rá kellene hangolódnom.


A doboz tetején találtam két mobil tartót, jé! Ezekről is megfeledkeztem.

13 megjegyzés:

Jucus 2015. augusztus 27. 19:41  

Nagyon szeretem én is ezt a kuckózós időszakot, amiről beszélsz és várom is. Néhány napon már "megorrontottam" az őszt, mert más az illata, igaz?!
Nagyon szépen alakul a Mikulásos!

Tüzes Beáta 2015. augusztus 27. 19:54  

Valóban: illata van.Pokolba a hőséggel, hétfőtől felfrissülés. Hurrá!!!!

Vera 2015. augusztus 27. 20:26  

Milyen felfrissülésről beszélsz? én ugy tudom... kánikula jön... vagy van... bezzeg szombaton....pont a szertartáson esett, fújt a szél... hideg volt...
A terasz fűtve volt... ahogy ott űltünk... volt aki plédbe volt burkolodva...
egyébként nagyon szép volt az esküvő...és minden...persze a lányka gyönyörű volt...sugárzott a boldogságtól...jó volt ránézni

Vera 2015. augusztus 27. 20:28  

Nézd ... hát nem elfelejtettem irni, hogy milyen szép az új himzésed...és igennnn bizony sokszor gondolkodom ha leteszek egy munkát, hogy , hogy is volt... hogy kell csinálni....

Cat 2015. augusztus 27. 21:14  

De szuperek! :-)
Én is szeretem az őszt! :-)

Rita 2015. augusztus 27. 21:37  

Olyan szépek a filcfigurák! A muffin, amit anno küldtél, sokszor előkerül, ha süteményt veszek a gyerekektől játékiból.:)

Tüzes Beáta 2015. augusztus 27. 21:47  

Ez tényleg olyan "játékiból" minta. De olyan jó csinálni!

Névtelen,  2015. augusztus 28. 2:26  

Nagyon gyorsan haladsz a Mirabilia Santával, csodálatra késztet! A Bucilla koszorún is ámulok, vagyis főleg a kész elemein: bájos, és ahogy nézegetem, mosolyogni "kell". A játékossága jó kedvre hangolja az embert! (Legalábbis engem, a puszta látványa is. :))))
Örömteli alkotást kívánok, bármelyiket is folytatod! :)
Brigi

Preeti 2015. augusztus 28. 7:00  

Beautiful stitching !!

Palkó 2015. augusztus 28. 19:48  

Ezek a filc figurák tényleg szuperek! Majd belerázódsz újra! Ilyenkor mindig rájövök, mennyire sokoldalú vagy... :)

gromine 2015. augusztus 31. 16:00  

Mostanában nincs sok időm blogozni, és egyben szoktam többet visszaolvasni.
Nagyon sok szép dolgot alkottál, nagyon sok oldalú vagy, és nagyon ügyes !!

Névtelen,  2015. szeptember 2. 11:26  

Szia!Nagyon tetszenek a munkáid, nagyon szépek.
Különösen a filcfigurák tetszenek! Régen én is készítettem filc karácsonyi díszeket, de azokat magam rajzoltam, így nem voltak ilyen szépek.
Érdeklődnék, hogy a szíven lévő fehér kis bütykök hogyan készültek? Úgy látom, hogy francia csomó lehet, de nem tudom milyen fonal,hogy ilyen szép nagy a csomó? Egy vagy két szállal készült?
Kérdezném, hogy szándékosan varrtad fordítva a flittert? Így is jól néz ki, csak első blikkre volt kicsit furcsa. Örülök, hogy rátaláltam az oldaladra!
Üdv, Hanga

Tüzes Beáta 2015. szeptember 3. 17:53  

Szia Hanga!
Három szállal készült a francia csomó. Nem tudtam, hogy a glittereket fordítva tettem fel, azt hittem így kell. Én nem tudnék mitaív nélkül ilyet csinálni. A készlet 10 ezer Ft-ért megrendelhető. Minden benne van.
Örülök, hogy írtál!