Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. augusztus 23., vasárnap

Mirabilia: Santa



Új szerelem ez a minta. Annyira, hogy azonnal bele kellett kezdenem. Első nap éjfélig hímeztem, mert azonnal látni akartam az eredményt. A képet meglátva rögtön tudtam, hogy ez a vásznon nagyon jól fog mutatni. A férjem nem érti mi tetszik rajta, szerinte ez nem is télapó, hanem egy püspök, barátságtalan és olyan mint egy ikon. Erre én nem tudok mit mondani... Tetszenek az élénk színei!
Ez az első Mirabilia képem.



Egy ismerősöm kért meg, hogy készítsek bélést ebbe a kosárkába. Szívesen vállaltam, mert kihívás volt. Oldalán a széles füle miatt a képen látható megoldást választottam, hogy az anyag ne csússzon le. Szívesen veszem a véleményezést, mert szeretem a jó ötleteket.


Még mindig le tudtam szedni annyi paradicsomot ma, hogy lett három üveg. Már csúnyák, betegek, foltosak. Azokat kidobtam. Valószínű, hogy a sok esőtől.
Kitéptem tövestől az összes bazsalikomot is, szárítom a leveleit. A spenóton kívül már lassan semmi nem marad a kertben.

10 megjegyzés:

Monika 2015. augusztus 24. 9:59  

Ezek a férjek!.....:)Az enyémet is beleértve...
Hiszen püspök volt a jó Mikulás!!!:)Én nem látom morcosnak....Ilyen bonyolult mintára képtelen vagyok.
Paradicsom. Még enni se volt csak 1-2 szem.:( Ki kell ásni a helyét és feltölteni jó földdel.Nem adom fel.:)
A kosárbélés szuper!!!!

Rita 2015. augusztus 24. 10:15  

Tetszik a Mikulásod! A kosár is szuper!

Névtelen,  2015. augusztus 24. 10:35  

Gyönyörű ez a Télapós kép! A ruháján lévő arany díszítéssel nagyon elegáns.

Lia

Jucus 2015. augusztus 24. 11:23  

Nekem az orosz Gyed Moroz jut eszembe az "öregről" :o) Nem tűnik barátságtalannak! A kosárkád gyönyörű - csak ennyit tudok hozzátenni.
Az én kertem is kiürül lassan, ahogy a Tiéd!

Unknown 2015. augusztus 24. 20:03  

Ez megint jo nagy munka... Szep lesz :)

Vera 2015. augusztus 25. 16:08  

A kosár ruhája szép lett, ötletes..
Ó ....már megint új mintába fogtál....

Névtelen,  2015. augusztus 26. 0:40  

A kosár megoldása tetszetős és ötletes! :) A Mirabilia minták mindig elegánsak. A Mikulást mosolygósnak látom: a bajsza felfelé kunkorodik, mintha a szája vonalát követné, és a szeme a nevetéstől lenne résnyire összehúzva. Érdekes, hogy ki mit lát bele egy mintába, mitől tetszik (vagy sem)...
Brigi

Palkó 2015. augusztus 28. 19:50  

Nagyon szép ez a Mikulásos kép! Nekem is tetszik! Először azt hittem, barna lesz a szakálla - azt hittem, az göndörödik a kihímzett részen :) - az meglepett, de kinagyítva láttam, hogy nem :)))
A kosárka is nagyon jól sikerült!!!