Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 7., hétfő

Bontottam


Az elrontott mintánál kíváncsi voltam hol van a hiba? Úgy döntöttem jobbról kezdek a széléről hímezni. Kiderült, hogy a kesztyűt elszámoltam. Egy-egy szemet ráhímeztem a szélére más színnel, de a piros bogyókat kibontottam. Akkor még azt hittem, hogy a szalagot ki tudom csalni, de a szép íve veszett volna el, azt is kibontottam. Óvatos duhajként mielőtt újra hímzem, balról számoltam. A lila rész tetejére szintén ráhímeztem két piros öltést. Most minden stimmel. Olyan voltam, mint egy felhúzott rugós vekker, ami most járt le. Megnyugodtam.


Végre megérkezett a megrendelt mintám Kínából! Most sokat vártam rá.  Ugyanezt később megvettem Verának is a szülinapjára. Nem titok, tudja. Neki is mutatom:



A mintaív jól követhető, mert színes, egyértelmű. Ha valaki kéri jelezze,


...ugyanis jóformán nincs is rá szükség, hiszen a vászonra vannak nyomtatva a színek, a fonalak számai. Szuper kényelmes lesz hímezni!


A hozzá való fonalak. Szintén jól átláthatóan.


A lányom nagyon szeret sütit készíteni . Azt mondta érdekelte milyen a csokis Marlenka. Hála az Égnek! Tegnap meglepett vele minket. Isteni!
Jaj!  Evvel el kell dicsekednem!: A lányom értesítést kapott az egyetemről, hogy eredményei alapján a második tanévet állami támogatással folytathatja. Wáoh!
Engem nagyon meglepett, mert az év végi átlaga 3,5 volt. De azt ezen a szinten tudni kell, hogy az egyik beadott dolgozatára maximális pontszámot kapott és dícséretet, de az eredménye közepes, mert nem hagyott ki sorközöket... erre mit mondasz? Az van, hogy ezen a színten nincs más: megfelel, nem felel meg. Ha nem megy, a vizsgát ismételni kell, de nem lehet csak a felét tudni. Bonyi! Végül is tudósokat képeznek.

8 megjegyzés:

Palkó 2015. szeptember 7. 19:05  

Hát, Bea, minden tiszteletem a Tiéd! Én tuti nem bontottam volna... legalábbis nem azonnal... először alaposan elkeseredtem volna... :)
Szuper vagy, és szuper lesz a kép!
A lánykád pedig nagyon ügyes!

Vera 2015. szeptember 7. 19:20  

Előre is nagyon köszönöm.... majd szólok ha megkapom...
Micsoda kitartó vagy... bontásban is....

Rita 2015. szeptember 7. 21:05  

Jó, hogy kibontottad. Inkább most bonts, mint hogy évtizedekig szúrja a szemedet a kész képben.
Hihetetlen, az aidára van nyomtatva a színes minta négyzetekre lebontva?
Fincsi lehet a torta. Gratula a lányodnak.

CathlenKata 2015. szeptember 7. 21:15  

Nagyon szép lett a mikulásod!Gratulálok a kitartásodhoz.
Én még keresem hol számoltam el a rózsámat, de az elkeseredés megvan. :-( 1 sor? 1 szem? Nem találom sehogy.....

A megrendelt kép nagyon szépséges, és is akartam volna rendelni, de nem segített senki a családból, én meg nem értek hozzá :-(
Megmarad álomnak:-(
A torta guszta , csak nekem nézni sem szabad :-D
Szép hetet kívánok :Kata

Tüzes Beáta 2015. szeptember 7. 21:29  

Kata! Szívesen segítek!
Rita: igen!!!! Ilyet még én sem láttam. Színesen van nyomtatva az aidára. Szuper!

CathlenKata 2015. szeptember 7. 22:02  

Bea!
Köszönöm szépen a segítőkészségedet, de már késő. Egyrészt ha jól láttam a leárazásnak vége van.
Másrészt épp ma rendeltem be egy halom vásznat és Aidát.
Már csak kész mintát kellene szerezni, mert nyomtatni sem tudok.

Majd nálad figyelem ahogy haladsz, mert gyors vagy és csodásakat hímzel!
(Amit készletben kinéztem csodás tájkép, sajna 3 öltés/cm-es anyagra+ gyapjú fonallal , nos az bármilyen szép nekem nem menne.Az ára meg kétszerese az anyagrendelésemnek )

Én láttam már ilyet, sőt varrtam is, de olyan nagy volt, hogy végül megváltam tőle.
Na nem panaszkodm van nálam még bepótolni való. :-D

Tüzes Beáta 2015. szeptember 7. 22:07  

A nyomtatóhoz olcsón is hozzá tudsz jutni. Ha el tudsz menni bevásárlóközpontba ott 200-500 Ft között nyomtatnak. Ha így se, úgy se, mond egy pár mintát ami tetszik, kinyomtatva elküldöm.

Névtelen,  2015. szeptember 8. 0:31  

Gratulálok a lányodnak az egyetemi eredményéhez, és a látványra is csodás, nagyon-nagyon munkaigényes Marlenkához! :)
Igen ügyes vagy, hogy képes voltál türelmesen megtalálni, hol nem egyezik a mintával a hímzés. Igazad van, egy ennyire kifinomult képnél szinte lehetetlen improvizálni, a bontás a megoldás. Az új készleted izgalmas, és hatalmas munkának ígérkezik. Sok örömet benne! :)
Brigi