Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 10., csütörtök

Felénél tartok



A palást szélén arany gyöngyök vannak, nagyon szép az egész.


Az elmúlt két hétvégén a lányom rakogatta a mozaikot. Hallgatta a fiúkkal a Forma 1 versenyt és közben készítette. Aranyos.
Kandallóról jut eszembe: ma befűtöttünk. Oh, de jó!
Van egy új érdeklődésem: velünk szemben elkezdődött az építkezés. Nagyon szeretem nézni hogyan épül egy ház, mert rengeteg emléket idéz. Háromszor is kinéztem rá, aztán egyszer csak eltűnt a "játékom".


9 megjegyzés:

Anette kincsei 2015. szeptember 11. 10:45  

Hu, de jol halad a telapod! Nagyon szep lez ha elkeszul! Es jo kitarto is vagy, pedig egy Mirabilia varrasa Neha tud monoton lenni. En kozben tobbszor is elcsabulok mas iranyba, Most egy telapos kepre tertem ki, lehet, hogy megkivantam toled?

CathlenKata 2015. szeptember 11. 10:45  

Nagyon szép lesz a hímzésed! Jó sok gyöngy van rajta:-)
A kirakós is alakul nagyon.
Kellemes hétvégét kívánok!

Fáni 2015. szeptember 11. 13:50  

Nagyon szép lesz a hímzésed, annyira gyorsan haladsz, hogy csak ámulok :)

Edit 2015. szeptember 11. 15:40  

Gyönyörűen hímzed ezt a képet is, és nagyon szépen alakul, csak nézek, hogy mennyit haladtál már megint. Bezzeg én... semmit...
Szóval jó látni, hogy valaki buzgón öltöget! :)

Rita 2015. szeptember 11. 22:01  

Nagyon szorgalmas vagy. Igazán plasztikus a kép!

Palkó 2015. szeptember 11. 22:16  

Hihetetlen gyorsan haladsz, gyönyörű lesz!
Ma én is befűtöttem, nem bírtam tovább üldögélni vacogva... pedig állítólag holnaptól már melegszik az idő...
Szép hétvégét! :)

Névtelen,  2015. szeptember 12. 3:01  

A tempódra: hűha! :)
Igen, csatlakozom, befűtöttem én is.
Kíváncsi vagyok, mekkora haladást mutatsz legközelebb. :) :) :)
Brigi

Névtelen,  2015. szeptember 12. 9:05  

Egyszerűen gyönyörű ez a Télapós kép.
Nagyon gyorsan haladsz vele!

Lia

Vera 2015. szeptember 13. 17:29  

Azt mond meg, hogy hímzel, hogy egy gyűrődés, vagy ránc nincs rajta... szerintem a tűt lővőd a lukakba...
Nagyon szépen alakul...
Mozaik is szépen nagyobbodik ...
Építkezés? porral, zajjal jár...