Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 20., vasárnap

Haladás: pofika



Sok a szabad időm. Sokat haladok. Imádom!

Megvettem a festéket a konyha-étkezőbe, vártam az elviselhető hőmérsékletet a munkához. Én lassan maszatolok ecsettel, mert a henger nagyon fröcsköli a festéket. Engem ez már fáraszt, nem is akarom egy nap alatt befejezni. Megjegyezném: egyik falfesték színe szebb, mint a másik, jól elvacakoltunk a férjemmel a színválasztásnál. Lassan belevágunk.

Olivér fiam most Skóciába utazott munka ügyben. Bátorsága van ismeretlen országba utazni, de a kitartás fogalmát nem ismeri, nem tudom meddig marad.



2 megjegyzés:

Palkó 2015. szeptember 20. 21:15  

Tényleg nagyon haladsz!
Ez a hétvége nekem is hímzős hétvége volt - meg süti sütős, de az nem sikerült túl jól :(
Kíváncsian várom, mit fogsz "maszatolni" :)))

CathlenKata 2015. szeptember 21. 9:53  

Nagyon gyors vagy, a tű csak úgy száguld a kezedben.-)
Kíváncsi vagyok az ecsettel mit alkotsz majd, de ahogy így a blogon ismerlek szép lesz az is nagyon!
Jó messze ment a fiad, de hátha..... az enyém majdnem Amerikáig ment (próbaidős munkára). Sajnos közbe jött a betegség és elmaradt, most majd vagy megy , vagy nem..... majd meglátjuk mi lesz.