Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 17., csütörtök

Santa szakálla


Jó nagy területen csak fehéret kell ölteni. Ez most unalmas.


Ma kitéptem az összes spenótot, azaz pár szálat hagytam magnak jövőre. Négy órán keresztül szedtem le a leveleket a szárról. Amikor a felével kész lettem, ebédet készítettem:


Tészta, spenótszósz, brassói. Finom lett, bár a fotón nem néz ki túl jól.
Közben a kutyám le-fel járkált peckesen, izgatottan és hívogatott. Egy idő után komolyan vettem a kérését és mivel a szekrényeket szagolgatta körbe, mindkettők kihúztam. Egy egér szaladt az ágy alá. Letettem a cicát, hogy fogja meg, szagolgatott, aztán újra lepihent:



A kutya sokáig nem nyugodott. Nálunk ő egerészik bent. Olyan aranyos volt, mert ha mozgást érzékelt, csóválta a farkát. Most nyugi van, de a szekrényeket nem toltam vissza. Szerintem meg sem mer moccanni az egér, mert megijedt.

Zöld teás sütit majd a lányommal akarom elkészíteni. Megvárom míg akad rá ideje, ez Neki is érdekes.

10 megjegyzés:

Edit 2015. szeptember 17. 18:39  

Rohamtempóban haladsz, irigylésre méltó! :)

Palkó 2015. szeptember 17. 19:26  

Én is unnám a csupa fehéret... :)
Ezek szerint Te sem félsz az egértől... a barátnőm az egekig ugrana sikítva! :)))
4 órán át levelezted???? nem irigyellek!

Tüzes Beáta 2015. szeptember 17. 19:45  

Brutál volt. Szép fekete körmeim lettek.

Rita 2015. szeptember 17. 21:32  

Türelemből jeles!

A komolyzene mellett szeretem a modernat is. Nagy élmény négyszólamú kórusban énekelni.

Tüzes Beáta 2015. szeptember 17. 22:01  

Igen. A kórus szuper! Hajszál híján nem vagyok része.

Anik 2015. szeptember 18. 9:48  

Azta!!!!! De gyönyörűen halad a hímzésed!!!!! Le a kalappal, gyönyörű lesz!!!!

Vera 2015. szeptember 18. 11:41  

ÉÉÉÉÉn nagyon tudok sikítani
akár egér láttán is...sőt... fiatal koromba a rekemé legtetején álltam...és ott sikítoztam...
a hímzésed gyönyörű... De kedves Bea itt az ideje, hogy Te is állitsd már át , hogy tudjuk hogy kinek válaszolsz ép...
Pont tegnap nem is voltunk itthon... ahogy hazatértünk, rögtön gép bekapcsolva, és csodák-csodája, jó néhány bejegyzés, új témák feltéve több helyen is...ÁÁ úgy látszik többször el kell mennem itthonról...Az éjjel csak átfutottam a blogokat...majd mesélek...ülj mellém...

Andulka 2015. szeptember 20. 10:40  

Nagyon szépen alakul a mikulásod!

Anette kincsei 2015. szeptember 20. 12:41  

Egyre jobb a telapod! Latom mar az ajandekot is meghozta neked. :-)Igaz, hogy nagyon unalmas tud lenni ha ugyan olyan szinnel kelll sokaig varrni, de ne add fel, nagyon szep lesz! Mikor nagyon monoton, olyankor en egy egyszeru kis mintara kiterek, utana jo ujra folytatni a regit.