Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 30., szerda

Összekaptam magam


Ehhez most nekem önfegyelem kell. Mikor megláttam a mozaik kövecskéken milyen por van, elhatároztam, hogy kirakom. Naponta foglalkozom vele 2 órát. Ez nem olyan, mint a megunt keresztszemes, mert nem lehet összehajtogatni.


Nagyon unalmas volt újra csak fehéret hímezni a satyiba. Amikor megnéztem a Mirabilia szarvasait, nem tetszett egyik sem. De már nem merem mondani, hogy ez lesz az utolsó képem a tervezőtől, mert évek alatt változik az igényem.


Újra nyílik a rózsa. Behoztam a bimbós növényt és örülök a látványának. Szeretem a vágott virágot vázában és nagyon gondolkodom, hogy a haszonkertbe virágokat ültetnék, mert az időjárás és az árak miatt a zöldség nem éri meg. Ami mellette szól az a friss aroma. Nem is tudom...

7 megjegyzés:

CathlenKata 2015. szeptember 30. 19:13  

Nagyon szép lesz a mozaikod, és már elég sok készen van, kitartás!
A Mirabilia Mikulás is szép, Nekem is van egy amit félretettem, mert a néni szoknyája hófehér, és hatalmas.

Edit 2015. szeptember 30. 19:18  

Azért csak hímezgesd azt a sityakot, nagyon jól fog kinézni, ha kész lesz! :) A mozaikod is jól halad. A rózsáid pedig biztos illatos. Egyik nap hozott haza a férjem a telekről pár szálat, és hihetetlen illatuk volt!

Tüzes Beáta 2015. szeptember 30. 19:55  

Hű, ez mostanában egy küzdelem. Mindkettő.
a rózsának tényleg finom illata van.

Vera 2015. szeptember 30. 19:55  

Most még idén a virágok utoljára bemutatkoznak... és illatukkal varázsolnak el bennünket..Nekem a muskátli színe egész mély bordó...lett gyönyörű színe van..
Ez a télapód meseszép már most...
kirakósba sem sok van már vissza?

Palkó 2015. szeptember 30. 20:25  

Nagyon hangulatos ez a kandallós kép, ha így fegyelmezed magad, hamarosan elkészül :)
A Mikulás pedig fantasztikus!
Nekem se zöldségem, se virágom... ill. cserépben virágom van :)

Tüzes Beáta 2015. szeptember 30. 20:27  

Kirakóból akkor nincs sok, ha rendszeresen foglalkozom vele naponta. Bah! Ezt most nem szívesen csinálom. Nem nagyon tetszik ez a kép.

Unknown 2015. október 1. 10:20  

Dein Weihnachtsmann ist ja schon fast fertig und er sieht super aus. Was für eine großartige Arbeit, bald hast du es geschafft, super.
Liebe Grüße Sandra