Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 27., vasárnap

Újra a haladásról



Több helyre kell gyöngy, de csak módjával. A sapkára üveg és ezüst színű. Ez a télapó nem morci, hanem huncut.

Most, hogy sokat esett az eső, szerettem a kuckós hangulatot. Az eső kopog, a tv-ben az NCIS nyomoz, hallgatom és hímzek.

Nem mindig idilli a nap. Tegnap mire kiértem a buszmegállóba átázott a cipőm, a zoknim. Kicsit féltem, hogy felfázok mire haza érek, de nem. Vennem kell egy gumicsizmát.
Amúgy is dokinál voltam, mert nagyon fájt a pislantás, kaptam antibiotikumot.

12 megjegyzés:

Anette kincsei 2015. szeptember 27. 18:50  

Huuu, de csodas es mennyit haladtal!!! Gyonyoruuu lesz!! Ez valami nagyon extra keretet erdemel, van mar vmi kedvenced?
Sajnalom a szemedet, mihamarabb gyogyuljon meg. Mit mondott a doki bacsi (neni)?

Tüzes Beáta 2015. szeptember 27. 19:03  

Ééééédes vagy Anett! A pisilésre gondoltam. Nem mertem direkt módon leírni, nem vagy hibás a félreértésben. Kaptam gyógyszert. Jót tett. Használom a közös mosdókat, de azt hittem ha a fajansz fölött lebegek, akkor nem kaphatok fertőzést. Ki lettem okosítva: a baktérium csírák a levegőben lebegnek és rajta vannak a wc papíron is, szinte elkerülhetetlen a fertőzés.
Keret: arra gondoltam, hogy ha találok régi keretet a megörököltek között, akkor felhasználom.

Anik 2015. szeptember 27. 19:54  

Gyönyörűen alakul a télapód, nagyon tetszik! Tervezem én is, hogy hímzek valami szép, nagy, karácsonyi képet, aztán mindig várat magára...
Én is szeretem a mostani, esős-hímezgetős időt, én vagy valami retro-filmet nézek, vagy valami dokumentum filmet, mostanában ezek mennek.
Szép hetet neked!!!

Palkó 2015. szeptember 27. 21:12  

Bea! Te fantasztikusan gyors vagy! Egész hétvégén böködtél? Nagyon jól néz ki, és mindjárt készen lesz! :)
Nem csoda, hogy nem fáztál fel, ha már előtte felfáztál... gyors gyógyulást kívánok!!! - és szép hetet!

Tüzes Beáta 2015. szeptember 27. 22:07  

Ez a haladás inkább egy hetes. A felfázás nagyon sokat kivesz a hétköznapi komfortérzésből.

Rita 2015. szeptember 28. 7:34  

Elképesztő, milyen gyorsan haladsz! Tényleg huncut a mosolya.

Bizonyos dolgokat angolul írok, most egy kanadai oldalra linkeltem a bejegyzést.

Vera 2015. szeptember 28. 8:51  

Egész jól néz ki... sokat varrtál...
lábról lehet a legjobban felfázni...egyébként...
jobbulást!

Edit 2015. szeptember 28. 9:56  

Ez az esős idő tényleg kedvezett a hímzésnek, nagyon sokat haladtál. A gyöngyök kimondottan feldobják a képet. :)
Jobbulást kívánok!

CathlenKata 2015. szeptember 28. 10:22  

Csodaszép lesz!
Neked meg jobbulást!

JuciKa 2015. szeptember 28. 21:47  

Igazi részletgazdag, hímzett télapó!

Andulka 2015. szeptember 30. 8:17  

Pikk-pakk befejezed! Jobbulást kívánok!