Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. szeptember 25., péntek

Szülinap





Attila, a vejem 40 éves lett, Őt ünnepeltük. Grillkolbász, kebab és husi lett a teraszon sütve. Az idén talán utoljára, mert jön a hűvös idő.



Az alkoholmentes pezsgő meglepően nagyot durrant. A lufiról és még a plafonról is pezsgő csepegett. Nekem ez nagyon tetszett, mint ahogy a szerpentin dobálása is. A lényeg, hogy Attila örült a napnak, az ajándékoknak is.


A lányom elhozta a szundi szemüvegét, mert mint az a legfelsőn látszik, tönkre ment a gumija. Varrtunk hármat. A rózsaszínű, szélén fodros gumit Anyósomtól örököltem. Nagyon tetszik, a minősége is jó. Evvel fogták fel a combközépig érő harisnyát. Emlékszik ilyenre még valaki?


12 megjegyzés:

Rita 2015. szeptember 24. 21:25  

Boldog szülinapot a vejednek!
Haha, ötletes újrahasznosítás!:)

Palkó 2015. szeptember 24. 21:59  

Isten éltesse Attilát! :)
A képek alapján nagyon vidám család vagytok :)

Olyan gumit én eddig csak filmen láttam... :)))

CathlenKata 2015. szeptember 24. 22:00  

Sok Boldogságot az ünnepeltnek!
Én még emlékszem :-)

Tüzes Beáta 2015. szeptember 24. 22:48  

Kata: volt abban sok sok nőiesség, ami jó. Anyósom szerette a Karády Katalin filmeket....

Tüzes Beáta 2015. szeptember 24. 22:50  

Ildikó: a lányom és a vejem adja a családot most és valóban szeretünk együtt lenni.

Katici 2015. szeptember 25. 8:52  

Én is emlékszem még a harisnyagumira, sőt még a harisnyakötőre is, bár magam már nem viseltem ilyen flancos holmit :)
Boldogságot a Vejednek!
Érzem a sültek illatát...mmm:)

Anette kincsei 2015. szeptember 25. 9:46  

Jol latszik a kepeken a vidamsag, az unneples, jo kis szulinapi mulatsag lehetett. A pezsgos lufi kepe nagyon szuper, jokor kattant a fenykepezo. :-)
Sajna az en szundi-szemuvegemnek is belazult a gumija, akkor megse dobom ki, latom van megoldas, mondjuk ilyen regi harisnyagumim nincs, de vesek vmi hasonlo eroset. Koszi az otletet Bea! :-D

erdoseva55 2015. szeptember 25. 13:54  

Boldog szülinapot Attilának! Milyen vidámak vagytok! Persze ez a természetes ilyenkor! Klassz képeket hoztál nekünk, csupa finomsággal! A tortát a lányod sütötte? Ő olyan ügyes ebben! ( is )
Nekem nincs ilyen szemüvegem, de gondoltam már rá, hogy egy levendulával töltöttet készítek én is :)
Anyukám még nagyon régen használt ilyen gumit, de később már csak harisnyanadrágja volt neki is :)

Vera 2015. szeptember 25. 19:01  

Jó kis ünnep volt Nálatok!Gratulálok szülinapra, ráadásul ez is szép kerek év...
A gumira emlékszem...én nem hordtam...

Fáni 2015. szeptember 25. 20:21  

Gratulálok az ünnepeltnek.
A torta biztosan nagyon finom volt / bár nekem most még gondolni sem szabad ilyenre, mert fogyni kellene /.
Harisnyagumim már nem volt, / bár ha jól emlékszem az esküvőmön igen /, de harisnyatartót még használtam. Húúú, mennyit kellett igazgatni a harisnyát, hogy szépen álljon a pipaszár lábamon :)))))

Jucus 2015. szeptember 25. 22:02  

A képek magukért beszélnek, boldogat az ünnepeltnek!
Hogy ne emlékeznék erre a harisnya-gumira! :o) Anyu nagynénje bajlódott szegényke vele mindig.
Ez a szundi szemüveg elnevezés jó! :o) Párom nem tud nappal aludni, holott éjszakánként dolgozik, kellene neki a pihenés. Sosem tudtam, hogy hívják ezt az alkalmatosságot, már rég nevetünk rajta, hogy mindig mondom neki: "Majd kapsz a szemedre egyet!" :o) Ügyesen megvarrtad!

Tüzes Beáta 2015. szeptember 27. 18:27  

Köszönöm a sok kedves megjegyzést!!!!