Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 27., kedd

Kész lett a mozaikom


Nagyon lassan haladtam, mert nem is igazán tetszik ez a kép. Eltenni nem lehet, így ma elmentem az IKEA-ba keretet venni és ma este bele is tettem. Holnap meg kiveszem és átfestem, mert nem tetszik a zöld a képhez.
IKEA. Az egy csoda. Mindig találok valamit ami érdekel. Most izzósort. Külön az "üveg"-sor és külön az izzó. Ha valaki szintén venne, vigyázat: van elemes és hálózatról működtetett, utóbbit ajánlom. Nekem szerencsém adódott egy hölggyel, mert mikor nézegettem, mögöttem állt és már mondta, hogy Ő tavaly elemeset vett, ami nagyon hamar lemerül.....  Egy órája próbálom értelmezni és összerakni. Van hozzá egy csavarkulcs és avval kell összerakni, de ha felemelem leesik egy-egy darab  dísz és nem tudok rájönni mit értelmezek rosszul.



Tapadókorongok is vannak  az izzósorhoz, ez is idegen. De praktikusnak és nagyon szépnek látom összességében. Ma már elfáradtam, holnap szabad napos a férjem és akkor majd ketten állunk felette és ketten nem értjük. De az nekem segít.



Nagyon szép!


Most, hogy hidegek az esték megengedjük a cicáknak, hogy hosszan bent maradjanak. Együtt tv-zünk. Van benne egy motor és csak dorombol, dorombol..., azután mennie kell. Egy kivételével. A 15 éves maradhat. Féltem a hidegtől. Idősecske már.

9 megjegyzés:

Rita 2015. október 27. 20:38  

Bámulatos ez a kép! A keret tényleg jobb lesz más színnel.

twinpeakprimitives 2015. október 27. 21:46  

Wonderful stitchery and glass ornaments! I love them ♥♥

Fáni 2015. október 27. 23:37  

Szép lett a mozaik, az égősor érdekes.
Én nem félek attól, hogy nem tudjátok összerakni :)

Vera 2015. október 28. 8:03  

De szépek vagytok...
Eddig még mindig sikerült mindent összerakni, megcsinálni...
Szép lett a mozaik...
okt.28. 8,00.. reggel...

Palkó 2015. október 28. 18:36  

Nagyon szuper ez a kép! Milyen színű a végleges keret?
Az égősor már biztos összeszerelve világít Nálatok... :)

Tüzes Beáta 2015. október 30. 17:53  

A keret barna lett, de nem találok neki helyet a falon.
Az égősort másnap rögtön láttam hogyan kell összerakni. Hosszú, így megvárja a nappali festését, mert oda kerül.

Edit 2015. október 30. 18:21  

Nekem tetszik a mozaik képed! :)

Jucus 2015. október 31. 16:21  

Pedig klassz lett a mozaikod! Kíváncsi lennék egy ilyenre élőben!
Helyes a cicusod, én is beengedném! Olyan megnyugtató a dorombolásuk, igaz!?