Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 12., hétfő

Vidám Halloween


Ilyen képem még nincs, pedig szeretem ezt a vidám hangulatú " halottak napját ". Nagy kép, remélem be is fejezem egy huzamra. 16 lapból áll és az első felével elkészültem.


Festettem alapnak egy ködös, esti hátteret. Nem olyan lett mint amit elterveztem. Én gumival fogtam szorosra a vászon négy részét csomóba. Hibás elképzelés volt, inkább ecsettel kellett volna pacázni. Mindegy, most ez ilyen, a minta ráhímzése után remélem így is jó lesz.


Újabban a cica szeret megint a hímző asztalomon pihenni. Egy sarkot kipakoltam, hogy kényelmesen elférjen. A székemre is puha pokróc került, rendszeresen azon veszekedünk. Reggel pattan a fűtött radiátorra, hiába, hideg van. Hőség van vagy hideg. Ideális 25 fok körüli hőmérséklet nincs. 

Az előttünk épülő ház nekem nagyon izgalmas, mert elájulok az új technikákon. Nagyon komolyan veszik, szuper jó:

14 megjegyzés:

agnesordog 2015. október 12. 20:20  

Nagyon jó lett az anyag festésed , szuper lesz a minta rajta !
A ház épüléssel nehogy úgy járj, mint mi , velünk szemben 4.nyáron épülget, 1-2 ember lézeng napokig, fűrészelget, kalapálgat, persze délutáni csendespihenő idején, azután 3-4 hétig semmi, és ez így tart négy és fél éve.

Rita 2015. október 12. 21:14  


Nagyon szép vésznat festettél! Engem a pókhálóra is emlékeztet.

Unknown 2015. október 12. 22:12  

Ein sehr schöner Anfang, freue mich schon auf weitere Fortschrittsbilder.
Liebe Grüße Sandra

Le trame della Galaverna 2015. október 12. 23:54  

Molto bello sia il disegno che la stoffa
sono sicura che il ricamo verrà benissimo
Adoro i gatti, anche la mia micia si comporta così è gioca con i miei fili e le perline.
Ciao Giovanna

Le trame della Galaverna 2015. október 12. 23:54  

Molto bello sia il disegno che la stoffa
sono sicura che il ricamo verrà benissimo
Adoro i gatti, anche la mia micia si comporta così è gioca con i miei fili e le perline.
Ciao Giovanna

Névtelen,  2015. október 13. 0:39  

Remekül sikerült a vásznad! Mintha köd gomolyogna egy vészjósló őszi éjszakán. Csak az lehet érdekes, hogy a szellemek és egyéb fehér részletek ne a világosabb területekre essenek. :) Nagyon jópofa minta!
Brigi

Vera 2015. október 13. 11:04  

Ó micsoda képet hímzel megint! Annyi új himzésed van.... Most máááááááááááááááááá én is kezdek aggódni...minggggggyyyyáááá 16-a---és még mindig semmi...Tényleg gyalog hozzák... de előbb az egész világon átviszik, megsétáltatják...

Névtelen,  2015. október 13. 13:33  

Tündéri ez a Halloweenes minta, szerintem jó lett a vászon. Kíváncsi vagyok, milyen lesz készen!

Lia

Palkó 2015. október 13. 16:57  

Nagyon szuper a vászon, amit festettél! Erre a gumis megoldásra eddig nem is gondoltam... jó ötlet! :)

Anette kincsei 2015. október 13. 19:34  

Jo az a festes, ne aggodj, foleg ehhez a halloweenes kephez. Nagy faba vagtad a fejszed, mar csak 2 het, de nem feltelek, a varazstuiddel biztos befejezed idore. :-)
Nagggggggyon edes a cicud!!! Imadom oket!!! Puszi

Cat 2015. október 13. 20:02  

Szuper lett az anyag festésed. :-) Szerintem nagyon jó lesz rajta a minta. :-)

Jucus 2015. október 14. 20:16  

De nagyon jóóóó lesz! Én is azért szeretem a Halloweent, mert kicsit vidámabbá teszi a Halottak Napját. Tetszik ez a kis mintád is!

xJuDesign 2015. október 15. 14:17  

Az anyagod szuper, nem kell aggódni :) A bejegyzés óta már biztosan jó sokat haladtál a hímzéssel, hiszen nagyon csábító a minta! ;)

Andulka 2015. október 17. 14:51  

Már megint klassz mintát választottál, és téged ismerve hamarosan készen látjuk! Mondjuk ilyen segítséggel könnyű!