Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 16., péntek

Pókhálót szőttem


Egyre izgalmasabb. Gombom nincs, de csillogó figuráim vannak a hobby boltból. Mert ide az is kell:


Tök, pók, denevér, szellem. A pókhálóhoz ezüst színű fémszálat ír, de ami nekem itthon van az nem látszott a képen, így két szál fehér arannyal öltöttem. Csuda jó:


A fa törzséhez a festett Gentle Art fonalat választottam. Apró helyein látni véltem a pirosat és rájöttem festenem kell ezt a szép barnát feketéből és pirosból. Nem pont olyan színű lett, de még három fához kell nekem hasonló:


12 megjegyzés:

Edit 2015. október 15. 18:10  

Te jó ég! Milyen gyorsan haladsz! Kata szerint nekem turbótűm van, de ez nem igaz. Neked van turbótűd! :D
Nagyon klassz lesz a hímzésed! :)

Vera 2015. október 15. 18:18  

Mi van itt kérem szépen? ez ám a haladás... De jó pofa...

Unknown 2015. október 15. 18:24  

Wunderschön! All die besonderen Details, ich bin ganz verliebt in deine Gruselvilla, sieht jetzt schon fantastisch aus.
Liebe Grüße Sandra

Tüzes Beáta 2015. október 15. 19:00  

Sokat hímzek. Egyedül vagyok napok óta, ami érdekes szituációkat szül: mikor kész lettem a fémszálas pókhálóval, kerestem a fürdőszobában a pókot, hogy eldicsekedjek vele ilyet én is tudok. Sehol nem volt. Ez gáz..., beszélgetek én pókkal is szívesen magányomban. Mellesleg nagyon élvezem a pár nap egyedüli létemet.

Vera 2015. október 15. 19:40  

AAkkor legalább nyugi van... és nyugodt vagy... lehet hogy kicsit unalmas...egyedül...de legalább jól kihasználod az időt...

Rita 2015. október 15. 21:14  

Félelmetesen gyors vagy!:) De ha jó játszani az anyaggal és a tűvel, fonallal, repül az idő!

CathlenKata 2015. október 15. 23:11  

Na tessék még egy turbótűs :-)
Én a héten hozzá sem jutottam a hímzésemhez. Most meg közbejött egy megrendelés, igaz nem nagy, de gyorsan lenyomom, mert vár a múzeumi pöttyözés :-D

Anette kincsei 2015. október 16. 9:44  

Nagggyon gyorsan haladsz! Ahogy "nodogel"a kep egyre jobban latszik, hogy a te anyagod szinehez sokkal jobban megy. Megneztem az eredetit is, szerintem az tul sotet es ezaltal olyan "egybemosodottnak" tunik. A tieden nagyon jol kiadja a szep szineket. (Voltam mar igy en is, hogy az eredeti olyan kis halovanynak tunt, de tetszett a minta ezert megvarrtam. Utolag nem bantam meg, mert szep eles kep lett belole, aztan mar jobban tetszett, mint az eredeti. :-)
Szoval, ugyi vagy, nagyon jo szint festettel! Nem is irtad, milyen anyag volt?

xJuDesign 2015. október 16. 9:53  

Ugye megmondtam, hogy szupi lesz :)