Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 18., vasárnap

Jelmezbe öltözött gyerekek...


..kosárral, amibe a cukorkákat gyűjtik Halloween estéjén. Mozgalmas kép, nem lehet ráunni.


Sokat dolgozik a férjem. Munkaidő egy nap: Pécsről indul reggel 1/2 6-kor Gyulára, ott beépít, azaz kábelek a tv közvetítéshez körbe a stadiont, majd foci vagy röplabda, bármi, lebont, este 10. Annyi ideje nincs, hogy haza jöjjön. Tovább, új város, megint közvetítés.
Meg akartam köszönni, hogy ilyen sokat dolgozik értem és mivel komolyan sütifüggő, sok sok islert sütöttem Neki:


Ez a tészta már nyersen is egy csoda. Jó az illata, kitűnő a minősége, leírom a receptet:
20 deka liszt
2 deka étkakaó
7 deka porcukor
1 cs. vaniliás cukor
5 deka darált dió
14 deka vaj
kevés fahéj
citromhéj
lekvár
Sütni nem könnyű, mert inkább csak szárítani kell és nyersnek tűnik mikor kiveszem, de ha kihűl akkor látszik, hogy jó. Könnyű megégetni.Tipikus linzer tészta. Kedvelem csinálni, mert 3 napig is megtartja hűtés nélkül is a minőségét, így én dupla adagból készítettem. Sütés után sárgabarack lekvárral töltöttem két korongot:



Végén csokival öntöttem le. Nem lett túl szép, de NAGYON finom.


Olivér így ábrázolta magát a falon. Annyira aranyos. Megnéztem a tetőtérben a szobákat, hogy nincs itthon egy gyerek sem, fel kéne festéssel frissíteni. Ezt a rajzot lehet megőrzöm...

10 megjegyzés:

Rita 2015. október 18. 19:49  

Tényleg nagyon részletgazdag a kép!

Köszi a receptet, már nagyon régesn készülök ilyesmit sütni.

A rajzot ne fesd le szerintem!

Le trame della Galaverna 2015. október 18. 19:55  

Wow Complimenti hai fatto grandi progressi.
I dolci hanno un aspetto fantastico
Molto golosi.

Tüzes Beáta 2015. október 18. 19:55  

A rajzot nem fogom, keretbe teszem.

Palkó 2015. október 18. 21:13  

Tényleg nagyon részletgazdag a kép - de Te mindig ilyet választasz :)
A süti ínycsiklandóan néz ki :)
Olivér rajza pedig tündéri - tényleg szép emlék lesz :)

Névtelen,  2015. október 18. 22:33  

Hű, remekül érvényesülnek a színek a magad festette vásznon! Csodás.
A linzerkarika igazi őszi-téli süti (legalábbis nálam, egy nagy csésze teával), a tiéd a fahéjtól, citromhéjtól, kakaótól zamatos és illatos lehet. Igazi ajándék egy sokat úton lévőnek. :) Fogyassza egészséggel és érezze az otthon melegét!
Brigi

Tüzes Beáta 2015. október 18. 22:41  

Hja, meg a magam festett fonalakkal, mert egyensúlyozom. Mi jól mutat, mi nem.

Vera 2015. október 19. 7:25  

Fiad rajzát el kell menteni...
A süti guszta... A képed meg szépen alakul...Látszik hogy van időd hímezgetni...

Edit 2015. október 19. 11:45  

Nagyon gyorsan készen lesz ez a hímzés. :) Guszta a süti, bár én az islert nem szeretem, a lányom szokott sütni.

Fáni 2015. október 20. 16:49  

Olyan vidám kép lesz, sütit imádom, lehet kipróbálom.
Az én lányom anno a frissen festett falra rajzolt, és amikor megkérdeztem mi ez azt mondat: Ugye milyen gyönyörű, na mit lehet erre mondani, csak az a baj, nem sokára elköltöztünk és a falat nem vihettük magunkkal :(

Cat 2015. október 20. 20:21  

Szuper lesz ez a kép! :-)
Az isler nagyon fincsi lehet, köszönöm a receptet. :-)