Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. október 21., szerda

Újabb részlet



Még mindig jelmezes gyerekek. Két kis királylány hintóban. A minta gyöngyöket ír szemeknek, koronának, gomboknak. Nekem nem tetszik, mert túl nagynak találom, gülü szemű gyerekeket nem akartam, így egy szállal francia csomóval készülnek a szemek, a gombokat meg teljesen kihagytam minden gyerekről, így is elég nyomik. Sárga gyöngyök helyett megint elővettem a műkörömbe ágyazható apró arany színű koronát és tettem a kislány kezébe egy rózsát. A kép hangulata remek! Vidám.


Körülnéztem amerikai webshopban és leárazva találtam nekem régi álmom mintát, sőt ajándékot is tudtam venni.
Amikor elkezdtem a hímzést, akkor ezt is meg ezt is, meg mi mindent szerettem volna. Ez is egy késleltetett igény és komolyan elgondolkodtam rajta, hogy mi lesz ha mind elkészítettem? Nem tudom. A Dim. készletekhez mindig visszatérek. Nehéz, de remek kivitelezésük van.

7 megjegyzés:

Névtelen,  2015. október 22. 0:02  

Ez aztán haladás! :) A képet nehezen tudom elképzelni gyöngyökkel, valami miniatűr kéne. Olyan, mint egy színes, vidám gyerekrajz, és csak ismételni tudom: a vászon festése remekül sikerült!
Nagyon érdekelne a tapasztalatod ezzel a karácsonyi játékboltot ábrázoló Dim-mel! Igaz, Te annyira tapasztalt és ügyes kézimunkázó vagy, hogy egy magamfajta próbálkozó csak pisloghat, milyen megoldásaid és mekkora tempód van. :) Emellett, ha időd engedi és van kedved, köszönettel venném, ha írnál róla!
Kellemes időtöltést kívánok mindegyik hímzéshez!
Brigi

Fáni 2015. október 22. 0:04  

Nagyon gyorsan haladsz ezzel is, mint minden más hímzéseddel. Gyönyörű az új szerzeményed, Téged ismerve, hamarosan a kész munkában gyönyörködhetünk.
Beírtam ide is, a választ arra, amit nekem írtál:

A kosarat a fiam hozta néhány évvel ezelőtt Afganisztánból, vagy Irakból, nem tudom pontosan / katona a fiam /, az érdekessége a kosárnak, hogy összelehet csukni, és akkor edényalátét. Nagyon szép faragott minta van benne

Rita 2015. október 22. 12:22  

Olyan jó, hogy megmutataid az apró részleteket!

CathlenKata 2015. október 22. 14:22  

Amikor csal a festett vásznat mutattad nem igazán tudtam elképzelni milyen is lesz, de nagyon ott van a toppon a képed.
A DIM készlet meg gyors munka nálad , azt már tudom:-) Sok szép napsütéses órát kívánok.

Palkó 2015. október 22. 16:58  

Hatalmas ötlet ez a körömdísz! Annyira jól mutatnak ezek az apró csecsebecsék a hímzésbe ágyazva! Szuper! :)

Vera 2015. október 27. 5:45  

Csak Te tudod hogy hiányzik róla részlet...