Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 14., szombat

Ezüstös csillagok....



...is vannak már az égbolton. No, meg hidegen világító hold. Visszatértem a kép bal oldalára és teljes terjedelmében hímzek. Nem csak hosszában, de szélességében is elmértem a vásznat, így a fát is megrövidítettem egy ággal és a kastély tornyából is lehagyok egy emeletet. Izgalmas készíteni.


Még mindig majdnem így. Hátráltatott minket, hogy a por alapú glett tenyérnyi részeken jött le a festőhengerrel. Újratervezés, majd ma elfogyott a festék. Már nem merem mondani, hogy holnapra kész lesz. Pokolian elegem van belőle!

4 megjegyzés:

Rita 2015. november 14. 21:23  

Csodás a kép. Kitartás!

Tüzes Beáta 2015. november 14. 21:39  

Kitartok, szeretem készíteni.

Andulka 2015. november 15. 11:40  

A kép nagyon tetszik! Ami a lakást illeti előbb-utóbb készen lesztek, csak ne add fel!

Palkó 2015. november 15. 20:45  

Én is a lakásra mondom, hogy : kitartás! Az is kész lesz, meg a kép is :)