Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. november 17., kedd

Vége a festésnek



Folyamatosan takarítunk, de tegnap már látszata is lett. Ablakot pucoltam, feltettem a függönyöket és az első karácsinyi díszítést. Az IKEA-ban vett izzósort könnyebb volt kezelni mint gondoltam, minden harmadik égőnél van egy kis kampó és azt bele akasztottam  a függönykarikákba. Annyira mutatós, hogy mondtam a férjemnek hagyjuk üresen a nappalit, semmi ne vonja el róla a figyelmet.



Torony, kovácsolt vaskorláttal és cicával.


Ma van a lányom szülinapja és nem tudunk találkozni, de vettem neki egy jókívánság sapkát és evvel is kívánok boldog szülinapot!!!!!!

9 megjegyzés:

Anette kincsei 2015. november 17. 17:30  

Ejjha!!! Ez aztan a csinos nappali!!! Megerte a sok faradozast, nagyon szep lett!!!Gratulalok hozza es a kitarto munkahoz! Csodas a diszitesed!!
Latom, szegeny Halloween-es mintad lassan, de azert haladgat, de karpotol erte a szep nappali, most aztan ujult erovel himezhetsz benne.
Boldog szulinapot a lanyodnak!!

Tüzes Beáta 2015. november 17. 17:35  

Hát igen, most minden nap fárasztó volt. Köszönöm a jókívánságot!

Edit 2015. november 17. 20:59  

Igazán hangulatos lett a nappalitok! A karácsonyi díszítés még plusz dob rajta! :)
Nem is haladsz rosszul ezzel a Halloween képpel, ahogy ismerlek, nem fog gondot okozni az elszabott anyag!
Isten éltesse a lányodat!

Rita 2015. november 17. 21:09  

Szép a nappali, a hímzés, de nekem most leginkább a szülinapos süveg mögötti csempe tetszik:)!

Tüzes Beáta 2015. november 17. 21:35  

Az nem csempe,bordür. Tapétacsík, de a francia áruház kivonult tőlünk, a Bricostore.

Le trame della Galaverna 2015. november 18. 0:15  

La stanza è una meraviglia complimenti.
Auguri Buon compleanno

Fáni 2015. november 18. 7:11  

Nagyon szép lett a nappalitok. Kicsit irigykedem, hogy már túl vagytok rajta, én jövőre tervezem, remélem sikerül.
A hímzéssel szépen haladsz, most már időd is jobban lesz.
A lányodnak sok boldogságot kívánok

Palkó 2015. november 18. 23:23  

Gyönyörűek lettetek! Kicsit én is irigykedem... de majd valamikor én is... :)))
Így utólag is: sok örömet, boldogságot, jóü egészséget kívánok a lánykádnak! :)

Andulka 2015. november 21. 14:57  

Boldog születésnapot a lányodnak! A nappali csodaszép lett, megérte, látod a sok fáradtságot! Tetszik a karácsonyi dekorációd is!