Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. március 14., hétfő

Takaró


Tegnap elkészült a 2x2 méteres ágytakaró. A kockák összevarrása kutya füle volt ahhoz képest milyen nehéz volt illeszteni pontosan a hátlapját a nagysága miatt az asztalon.
A tappancsos alsó rész és a szegő szabás és gombostűzés után már könnyű volt. Csak egyenesen kellett varrni. Ez a szegő nem csak csini, de nem nyúlik és könnyű vele dolgozni:


Egyre kisebb darabok maradnak a vásznakból, no meg belejöttem, így készítettem egy ismerősömnek meglepi huzatot szivacs párnára:


A HAED-et szeretőknek:
http://www.aliexpress.com/store/product/Diamond-painting-cross-stitch-Needlework-mosaic-full-embroidery-Rubik-drill-round-diamond-set-unfinished-World-Travel/1095751_32618955455.html
Mozaik kirakó.

Vettem egy gyönyörű keresztszemest:
 http://www.aliexpress.com/item/Needlework-Crafts-Full-Embroidery-DIY-French-DMC-Quality-Counted-Cross-Stitch-Kit-14-ct-Oil-painting/32614130309.html

9 megjegyzés:

CathlenKata 2016. március 14. 18:53  

Nagyon klassz lett gratulálok! Igazi vidám színek ízlésesen összeválogatva
Én még mindig csak nézegetem a szaporodó varrnivalókat:-( Igaz nincs hol szabnom, se kőrvágóm , se mindenféle foltos eszköz. De kétbalkezeseknek minek is ? :-D
Viszont hamarosan kész lesz a kávés kép. :-)

Tüzes Beáta 2016. március 14. 20:09  

Várom is a kávés képet, mert nálad látni jó!

Rita 2016. március 14. 21:48  

Klassz lett! A takarókat én mindig a padlón rakom össze.

Névtelen,  2016. március 14. 22:11  

Vidám és praktikus ágytakarót alkottál. :) A tappancsos hátoldal a fotón puhának és melegnek tűnik. Ez igazi megunhatatlan darab, sokféle és harmonikus. :)
Brigi

Tüzes Beáta 2016. március 14. 23:16  

Rita: látnád a szőnyeget! Holnap alapos porszívózásra szorul. Inkább fehér, mint bordó. Féltettem a kutyaszőrtől a munkát.
Brigi: mint az amisoknál. Készül egy ágytakaró és sokáig szolgál. Így van. Meleg is az alsó része, alá lehet bújni ha valaki szundizni akar.

Palkó 2016. március 15. 9:02  

Fantasztikusan szuper lett ez a takaró, és a párna is!
Egyszerűen hihetetlen számomra, milyen gyorsan dolgozol, ilyen hamar egy ekkora munkát elkészítettél, és utána "pihenésképpen" még egy párna is :)

Katalin 2016. március 15. 12:50  

nagyon klassz, gyönyörű munka♥

Anette kincsei 2016. március 15. 16:18  

Nagyon jo lett a takarod, meg a parnad. Irigykedem is, hogy en nem tudok geppel varrni, pedig van 3 keresztszemesem, amit parnakent szeretnek megcsinalni. De a tied nagyon szep!
Meglestem a rendelt mintadat, jo kis minta, latom raszoktal az Alira ;-), en is szeretem ;-)
Az elozo cseris keped is nagyon szep lett es tok jo az anyag amire himezted. (nem felejtettelek am el)

Vera 2016. március 16. 5:19  

Nagyon ügyes vagy... Milyen hamar kész lett...