Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. április 19., kedd

Gyöngyözés




Ámulok ezen a mintán változatlanul a színei miatt, a finomsága miatt. Rengeteg gyöngy van benne. A vékony gyöngyfűző tűbe belekínlódtam a lilához fonalat. De mikor a képen nem jól látható ezüstös enyhén rózsaszín volt soron, ezüst fémszálat fűztem, hogy megtartsa szépségét. Annyira jól bevált, hogy az összes gyöngyöt avval öltöm. Ennek a fémszálnak előnye még az is, hogy könnyen befűzhető:



A KÖKI-ben levő Meseboltban vettem két szép vásznat. Sajnos rosszul választottam:


A célom az volt, hogy ehhez a szép mintához új külsőt tervezzek. Nem való hozzá egyik sem. A minta piszkos, mosás előtt van. Azért bontottam le a régi tatyóról, mert az vacak volt. Még első táskapróbálgatásaim idején készült. Nehéz a hímzésekhez megfelelő vásznat találni.

11 megjegyzés:

Rita 2016. április 19. 19:24  

Jó a térhatása a képnek a sok omló kelmével és a gyöngyökkel!

Igen, a jó párosítást nehéz megtalálni!

(Köszönöm érdeklődésedet, csak egy rotavírus volt.)

JuciKa 2016. április 19. 19:28  

Szépen alakul, jó látni ahogy formálódik.

Edit 2016. április 19. 20:29  

Nagyon szép lesz! Áruld már el nekem, hogy tudsz ilyen gyorsan haladni a hímzéseiddel? Mert szupergyors vagy. :)

Tüzes Beáta 2016. április 19. 20:54  

Phan: napi 4 órát biztosan hímzek. Van egy-két nap hogy többet is. De már nagy gyakorlatom van benne. Talán a mintaív felfüggesztése..., nem tudom.

Tüzes Beáta 2016. április 19. 21:00  

Úgy értettem a mintaív felfüggesztését, hogy csak rápillantok és megyek tovább. Ha nehéz, mint most, akkor van egy négyszínű tollam és avval jelölöm hol tartok, hol van a gyöngy. Ezt ilyen színnel, azt olyannal.

Tüzes Beáta 2016. április 19. 21:05  

Még mindig nem jól írtam a felfüggesztést. Olyan kombinált lámpám van, amihez tartozik egy farkasfog csipesz, amivel magam előtt lógatom a mintát . A fektetett mintát nehezebb értelmezni. Csak hátra dőlök a székemben és kényelmesen látom magam előtt. Ja! Sok befűzött tűvel dolgozok.

Le trame della Galaverna 2016. április 19. 23:55  

Many compliments for your progresses

Fáni 2016. április 20. 9:39  

Nagyon gyorsan haladsz, egyre szebb.
Ahogy én ismerlek, hamarosan megtalálod a megfelelő vásznat :)

Rozy 2016. április 20. 11:00  

Fantasztikus! A minta, a gyorsaság a gyöngyök. Soha nem varrtam még gyöngyöket (mennyi mindent nem csináltam még :-( ) Nem is tudtam, hogy a gyöngy helyén nincs hímezve kereszt, megint tanultam valamit.
Az a málnás minta nagyon jó!

Palkó 2016. április 20. 21:14  

Gyönyörű lesz ez a kép a sok gyönggyel! Mintha valódi lenne :)
Majd megtalálod a megfelelő anyagot, mint eddig mindig :)

Анна Гончарова 2016. április 21. 15:56  

Очень красивые вышивки! Фантастика!