Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. június 16., csütörtök

Macinak az egyik lába


Nagyon jó ötletnek találtam, hogy a készített kép egésze oldalt mutatva van. Enélkül értékelhetetlenek ezek a foltok amik fotózva vannak. Nehezen, de sikerült rátalálnom hol is kell ezt a blog szélére szerkeszteni.
Talán arra is rájöttem hogyan kell az időt beállítani, hogy a blog a bejegyzés után megjelenjen másoknál. Ezt most fogom tesztelni. Hát, nem könnyű.


A függönyöm kész. A férjem okosan azt tanácsolta, hogy a díszítő sötétítőt ne hagyjuk" hasasan", hanem csipeszeljük le ráhajtással. Tényleg jobb lett. Nem olyan rég festettünk és a fal fehérsége így jobban látszik. Már megint van a lakásnak új része és ezt imádom! Fura ahogy átüt a sötétre pácolt ablak és ajtókeret. Gondolkodtunk, hogy át kellene festeni fehérre, de az vonzaná, hogy a karnis és a hozzá illő csillár is le legyen cserélve. Rövid gondolkodás után leszavaztuk az ötletet. Ugyan miért cserélnénk le azt ami még jó?

Idén benevezek az Országos Keresztszemes Kiállításra a WestEnd Cityben. A férjem és a lányom bátorított. Szombaton viszek be két faliképet és két hímzést egyéb kategóriában. Nagyon kíváncsi vagyok. Megyek fotózni 26-a után.

6 megjegyzés:

Rita 2016. június 17. 8:08  

De jó, hogy beneveztél. Megpróbálom megnézni a kiállítást én is.

Edit 2016. június 17. 21:06  

Nagyon szépen alakul a hímzésed. Én a 17. lap befejezése után nem böktem egy szemet se...
A függönyt is klasszul megvarrtad. :)

Palkó 2016. június 18. 13:28  

Nagyon-nagyon jó lett a függöny, a férjed ötlete tényleg jó! :)
Szorgalmasan haladsz a képpel is, úgy látom :)
Szép hétvégét kívánok!

Palkó 2016. június 18. 13:29  

És nagyon várom a kiállítási beszámolót!
Miket adtál be?

Vera 2016. június 18. 16:37  

Én a beszédes beszámolót várom!!!Drukkolok....!

Tüzes Beáta 2016. június 20. 17:13  

Palkó! Beadtam a Victoria Sampler Heirloom Chrismas rózsaszín változatát és Sara Guermani tavaszi farmját. Egyéb kategóriában egy mézeskalács házat és a málnás tatyót.