Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. július 10., vasárnap

Tündéri ez a kép



Szintén táskához. Kedves, vicces, nagyon ízléses. Imádom a francia mintákat!
Jó nagy zsák lett belőle. Még nincs elképzelésem mire fogom használni. De az biztos, hogy kilógatom valahova a szobámba, mert dísznek is jó.



Az előző mintát így készítettem el neszinek. Ezt elteszem, ajándéknak jó lesz.
Ma visszatérek a nagy munkához. Jó volt kikapcsolódni ezekkel a kisebb mintákkal.

14 megjegyzés:

Névtelen,  2016. július 10. 19:18  

Valóban tündéri ez a kép. Bájos és elegáns. És jó lett a kis zsákocska is!

Lia

Vera 2016. július 10. 19:44  

Ügyes vagy...aranyos a zsák is meg a minta...A neszi cipzáros?
Jó ha van készen ajándéknak való...sosem tudni,mikor jön jól....

Tüzes Beáta 2016. július 10. 19:46  

A neszi cipzáros és így van. Váratlan eseményre lett készítve.

erdoseva55 2016. július 10. 20:57  

Mindkettő nagyon tetszik!
Szerintem is hagyd elől olyan jól mutat bárhova is teszed! :)

Cat 2016. július 10. 22:03  

Nagyon szép mindkettő! :-)

Tüzes Beáta 2016. július 10. 22:38  

Tényleg az. Szuper jók a minták!

CathlenKata 2016. július 11. 9:40  

Nagyon szép lett mindkettő!
Tényleg ne dugd a szekrénybe, jó nézegetni :-)

Unknown 2016. július 11. 21:11  

Wundervoll!!!!
Liebe Grüße Sandra

Edit 2016. július 12. 8:22  

Hát csak nézek, micsoda szépségeket készítettél megint! Közben meg - gondolom - bökögeted a nagy képet is. :)

unikat 2016. július 14. 21:06  

Kedves Beáta! Azt hittem mentem felsikítok, mikor megláttam a munkádat. Már legalább fél éve vadászok erre a mintára. Belehabarodtam.
Kérlek add meg az email-címed. Kérlek szépen!
mabekov@gmail.com

Gyönyörű!

Névtelen,  2016. július 15. 10:17  

A zsákod iszonyú hangulatos, kellemesen harmónizál a vásznakkal amivel kombináltad, jó érzés rápillantani:-)

Jucus 2016. augusztus 8. 20:06  

Ahogy mondod, tényleg tündéri minta! Valami szuper, ahogy megvarrtad! Én is imádom ezeket a francia mintákat, olyan kis nőiesek!

Most tudok kicsit visszaolvasni...de édes a kutyi a paplan alatt! :o) Hogy ezeknek a kis vackoknak jó így, hogy nem kapnak levegőt?! :o)

A keresztszemes kiállításra idén sem jutottam el sajnos, úgyhogy köszi a képeket és gratulálok az okleveledhez! Ha valaki, akkor Te biztosan megérdemelted!