Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. szeptember 23., péntek

Ősz


Az első kis részlet a mézeskalács házikóból.


Fonalat kellett vennem a Meseboltban és már harmadik alkalommal vettem kézbe ezt a gyönyörű őszi vásznat. Most pénzem is volt, vettem fél métert. Valamilyen dekorációt szeretnék készíteni belőle. Jövő héten kikotrom a Halloweenes dekorációkat is és hangulatot teremtek október elejére.
Kibéleltem a fotelt a téli pokrócommal, de azt sem találtam elégnek a jó közérzethez. Ma bekapcsoltam a gázkazánt. A cica észre vette, hogy meleg a radiátor és ráfeküdt. Lefolyik róla, lóg a mancsa és elégedett velem együtt.

6 megjegyzés:

Dóra 2016. szeptember 24. 9:30  

Eszméletlenül gyorsan haladsz minden hímzéseddel. Nagyon mutatós lesz ez a mézeskalácsos madaras kép is.

CathlenKata 2016. szeptember 24. 13:24  

Küldj ide is némi meleget, mert megfagyok :-)

Vera 2016. szeptember 24. 15:03  

Éjjel- nappal varrsz?..szép az anyag
Mi is begyújtottunk az este...macsek is bent...már nem marad kint este fele...

Edit 2016. szeptember 24. 20:01  

El sem hiszem, hogy már ennyit hímeztél! Hiszen most fejezted be a madaras-fenyős képet. Szép lesz ez a kép is. :)

Névtelen,  2016. szeptember 25. 10:17  

Már bele is kezdtél a mézeskalácsos-madaras képbe!
Ez egy nagyon szép kép, várom a folytatást.

A vászon gyönyörű szép!

Lia