Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. szeptember 20., kedd

Joyeaux Noel


Elkészült!!! Tetszik a kép és örülök, hogy vége, mert úgy öltögettem, mint egy gép, igen sok az egyhangú rész. Azt tudtam, hogy ezt már az idén szeretném feltenni a karácsonyi dekorációkkal. Meglepett a nagysága. Még vennem kellett tegnap fonalat.


Mutatom az utolsó részletét nagyítva.  Bár a fotón nem látszik, de a tetején pár centi vászon maradt. Mivel nem keretben lesz, hanem bújtatót, szegélyt varrok nagyjából ceruza vastagságú kis lécnek az aljára és tetejére, ezért tegnap néztem olyan vásznat amivel pótolható lesz a hiányzó anyag:


Nem akartam elhinni, hogy találok zöld alapú karácsonyi mintás és madaras textilt!!! Igaz, hogy ezek a szárnyasok élénkebb színűek, de nekem csak kis darab kell. Jó lesz.


Úgy tűnik az idén madaras korszakomat élem, mert ezt fogom hímezni. Ez is rég be van tervezve.


A cica "csöppet" kinőtte a fonalas dobozkámat, de látszólag ez nem zavarja. Jó emlékei vannak róla  és újra próbálkozott.
Erről jut eszembe! Tegnap láttam az Agymanók című animációs filmet. Roppant jó! Tényleg úgy működik az agy, ahogy a mese bemutatja. Persze sokkal bonyolultabb, de bőven elég megérteni ezeket az alapvető dolgokat. Csak a feléig láttam, mert "sürgősen" veszekednem kellett  Olivérrel. Így aztán a filmben mutatott vidám sárga golyócska helyett egy kék került a hosszú távú memóriámba...
Evvel szemben a cicának az otthon érzete aktiválódott, még ha nem is érti ez miért  nem olyan kényelmes mint régen.

12 megjegyzés:

Palkó 2016. szeptember 20. 22:56  

Gyönyörű lett ez a kép! És szuper anyagot találtál hozzá!
Megint jó macerás hímzésbe kezdesz! Legalábbis szerintem :)
A cica aranyos, valamikor elfért ebben a dobozban???

Tüzes Beáta 2016. szeptember 20. 23:04  

El bizony. Teljesen bele tudott gömbölyödni.

Anik 2016. szeptember 21. 7:24  

Fantasztikusan szép a hímzés!!!!!! Azt hiszem, ezzel megnyitottad az idei karácsonyi hímzős szezont ! :)))
A cicusra meg szavak sincsenek.... kis Drágaság, hogy vigyáz a fonalakra!! :))

Fáni 2016. szeptember 21. 7:59  

Nagyon szép lett, mindig csodálom a türelmedet.
A következő kép is jó munkás, de gyönyörű.

Fáni 2016. szeptember 21. 10:32  

Írtam Neked egy e-mailt :)

Rita 2016. szeptember 21. 10:37  

Gratulálok a kész képhez!!!
A madaras anyag a következő munkádhoz is illik szerintem.
Sajnos nem láttam a filmet, de kiváncsivá tettél.

mari paz 2016. szeptember 21. 15:46  

It is very cute I love congratulations

CathlenKata 2016. szeptember 21. 17:09  

Nagyon szép lett a fácskád! A madáretetős is szép lesz, bár kissé nehezebbnek látszik.
A cicán jót mosolyogtam :-)

Vera 2016. szeptember 21. 19:12  

Jjjjjaj de szép lett!!!!!!!!!!Nekem nagyon tetszik... a cicus csak is aranyos lehet...
Éés már újba is kezdtél? azt a mindenit...nagyon ügyes vagy....Készletbe vetted ezt is?
Jjja és az anyag. húde..
gondoltam Rád, voltam anyagos boltba... de csak rápillantottam,közbélést vettem...olyan szépséges új anyagok jöttek... és takaróknak valók is... álom ...nem tudtam volna választani, ha anyagot akartam volna venni.... persze hogy akartam volna... de nem vettem még egy centit se...

Unknown 2016. szeptember 22. 7:56  

Es ist großartig! Auch du bist schon für die Weihnachtszeit gerüstet. Ein wundervolles Werk!
Liebe Grüße Sandra

Névtelen,  2016. szeptember 22. 13:55  

A kép gyönyörűséges! És mutatós a vászon is, amit hozzá választottál.

És a következő munkád is az lesz. Bájos, szép és hangulatos ez a mézeskalácsos-madaras minta.

A cica pedig nagyon aranyos!

Lia

Edit 2016. szeptember 23. 16:29  

Amíg én egy öltést sem hímeztem (szó szerint értsd!), addig te egy ekkora képpel elkészültél!
Nagyon szép lett, hangulatos, ünnepi. Majd mutasd meg készen is!
A cica annyira aranyos! :))) A miénk is minden szűk dobozba, próbálja befészkelni magát, gyakran sikertelenül. Olyankor nagyon viccesen néz ki.