Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. szeptember 13., kedd

Őszre vágyom, hűvösebbre


Elővettem a vásznakat és megnéztem milyen őszi anyagom van itthon. Ezt az egyet találtam, ami nagyon szép, de valamibe be kell építeni valahogy. Készítettem egy párnahuzatot maradék anyagok felhasználásával, amik színben illenek egymáshoz.


Még mindig van a tappancsos polárból és ez lett a hátsó része. Így is jól néz ki. Most a befőtt tette el a nagymamát, azaz a huzat méretéhez tömtem szivaccsal párnát:


"IKEA-s" módon készült a huzat. Aláhajtással, nincs rajta se gomb, se cippzár.  A férjem ágyára tettem, mert abban a barna környezetben néz ki jól. De lehet, hogy ezt túl csajosnak találja és ha haza jön megkérdezi: holnap vegyek egy rózsaszín nacit?


Lassan végzek evvel a szép képpel. Hála az égnek! Csak nagyon kitartó hímzőknek ajánlom. Ugyanaz ismétlődik számtalanszor. Fenyőág és madár... Összességében viszont nagyon szép.

12 megjegyzés:

Vera 2016. szeptember 13. 19:20  

Nagyon édes lett a párna... a madárkák meg pláne szépek...

Névtelen,  2016. szeptember 13. 19:34  

Jó lett a párna, és nem csajos, hanem igenis őszi hangulatú.

"a befőtt tette el a nagymamát" - ez jó :)

A kép csodaszép!

Lia

Palkó 2016. szeptember 13. 19:52  

Csodajó színe van a párnának! Az én színeim :) Szerintem tetszeni for :)
Kis türelem még, állítólag hétvégén már jön a lehűlés - én nem báénnám, ha utána sokáig lenne csak egy kicsit hűvösebb... :)
A madaras minta pont Neked való - nekem meg pont nem :) De nagyon tetszik :)

Anikó 2016. szeptember 13. 20:43  

Most értem haza a suliból, szakad rólam a víz, kicsit hűvösebb már jobb lenne. Jaj az a párna csodaszép! :) szép estét neked! :)

Tüzes Beáta 2016. szeptember 13. 21:45  

A párna nemtetszésre talált, likvidálva lett. Aranyos vagyok, mondta a férjem, de ezt vigyem innen.

Tüzes Beáta 2016. szeptember 13. 22:37  

Anikó: én is nagyon izzadok a buszon. Ott nincs levegő, utazni szenvedés. Lassan vége ennek a melegnek. Hála az égnek!

Monika 2016. szeptember 14. 9:46  

SZUPER a párna!!!!! Néhány napja a listámon van: elővenni az őszi anyagkészletemet.:)
Micsoda hímzés! Mivel én nem vagyok kitartó,-bele se kezdek ilyenbe,ismerem magam.:)--- csak csodállak téged.

Vera 2016. szeptember 14. 11:37  

Ne aggódj...Nálad elfér,és ránézve is megjön az ember kedve...
Vidám színei vannak...
Egyébként férfi.........

CathlenKata 2016. szeptember 14. 21:35  

Nagyon szép az a párna , vidám őszies , nem is értem miért nem tetszik?
A fád csodás , emelem kalapom, hogy ebben az időben tudsz hímezni!

Rita 2016. szeptember 14. 21:57  

Elvarázsol a madaras kép!