Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. november 2., szerda

Kiárusításból Brigitől



Brigitől kaptam  főleg rózsaszín karácsonyfa díszeket. Egy kiárusításon vette mind. Hibátlanok. Volt pár amit fel akartam újítani. Meg lesz még, de azt a csomagot nem találom. Kiszórtam a köveket, mert azokkal terveztem, de nem igazán tetszett. A gyöngyház színű díszeket csipkével, bordürrel és ragasztólakkal, a réz színűeket gyönggyel és csillámmal javítottam.
Az van, hogy az óraátállítás után hamarosan elkezdem feltenni az izzósorokat, lakásdíszeket. De a mostani ragyogó napsütés miatt nem sietek. De azért motoszkál a készülődés. Azt nagyon szeretem.


Még egy madár. Igaza van Ritának, nem mind barátságos kinézetű. De a kép összességében szép lesz.

4 megjegyzés:

Anikó 2016. november 2. 20:44  

De szép díszek! :)

CathlenKata 2016. november 3. 19:08  

Milyen szép lesz a madárkás kép. :-)

Rita 2016. november 3. 22:02  

Nagyon jó ez a dísz-újrahasznosítás.

Igen, most beköszöntött is s hideg: fagy, havas eső. A hálószobákban nincs több nálunk húsz foknál. A fürdőszobában padlófűtés van, az nagyon kellemes. A konyha elég hideg, de ha sütünk-főzünk, nem lehet érezni. A nappaliban van egy kandalló, most épp a hátamat melegítem előtte. Van még egy cserépkélyhánk is, ami sajnos nem üzemel, de jó lenne megcsináltatni. A nagyon távlati tervekben szerepel egy szauna is...