Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. december 31., szombat

Boldog Új Évet!!!!


Zöld követ akarok venni. Tegnap elmentem a Rayhersbe, nincs. De nem tudtam üres kézzel kijönni, a fenti képen látható centis gyönyörűségeket hazahoztam. Még arra is gondoltam, hogy a középen láthatóakkal kiváltom, de nem illik a hímzett képhez sehogyan sem.


Ma délelőtt napfényben fotóztam azt ami kész van,


a fátyolba öltött gyöngyház színű körökkel együtt.


Délután megérkezett a lányom, beszámoltam neki a zöld kő vadászatomról és nemes egyszerűséggel megkérdezte: más színből nem lehet az a lánc? Neki amúgy sem tetszik a sárga-zöld összeállítás. Hát, nem is tudom, a mintaív javaslatait követem és egészen biztos a népviseletben jelentősége van a színeknek... De jó ötletnek találtam amit javasolt. Egy próbát megér..., és nem bántam meg. Lefotóztam együtt a két színárnyalatot, később lebontottam a felső láncot. Az eredmény nagyon tetszik:


Ez a változat inkább illeszkedik a kép egészéhez. Örülök, hogy probléma letudva. Piros és fehér gyöngyök lettek arany keretben. Bocsi, a szerintem török népviselettől!

16 megjegyzés:

Rita 2016. december 31. 20:29  

Jó a friss, elfogulatlan szem...

Boldog új évet!

xJuDesign 2016. december 31. 21:05  

Nagyon jó lett az új nyakék!
Boldog új évet kívánok Neked, Bea!

Vera 2016. december 31. 21:25  

Boldog új évet kívánunk Nektek!!!

Edit 2016. december 31. 21:48  

Nekem ez eszembe se jutott volna! Szerintem gyönyörű lesz pirossal is, nekem így még jobban is tetszik. (Nem kell mindig az eredeti mintához ragaszkodni!)
Boldog új évet kívánok! :)

Tüzes Beáta 2016. december 31. 22:42  

Folyamatos a durrogtatás, az állatkáim nagyon zavartak.

Vera 2016. december 31. 22:50  

Nálunk is... A cica megint beteg, ráadásul azt sem tudja hova bújjon...

Tüzes Beáta 2017. január 1. 0:09  

BUÉK!
Pezsgőt ittam, höhö.
Nincs meg a lánycicám, aggódom miatta. Fene tudja hova bújt.

Cat 2017. január 1. 9:03  

Nagyon szép lesz!
Boldog új évet kívánok! :-)

Andulka 2017. január 1. 9:10  

Szerintem is jó ez a szín!!Boldog új évet!

Palkó 2017. január 1. 12:23  

Tényleg csodaszép így!

Boldog, békés új évet, jó egészséget, sok örömet Nektek!

Névtelen,  2017. január 1. 17:51  

Boldog új évet kívánok, benne egészséget, sok örömet, szerencsét - és sok csodás alkotást!
Remek megoldást találtatok a lányoddal - mutatós, elegáns. Igen, ezt jellemzőnek érezni Nálad, hogy megoldást kerestek, nem ragadtok le a felmerülő problémánál. :)
Remélem cicád megkerül! (Szinte háborús állapotok voltak a városban.)
A legjobbakat 2017-re!
Brigi

Dóra 2017. január 1. 18:03  

Boldog új évet kívánok! Legyen egészségben és hímzésben is gazdag!
Csodásan alakul a hölgyemény és tök jő piros kővel is a nyakéke.

JuciKa 2017. január 1. 19:51  

Boldog Új Évet Kívánok!

Jucus 2017. január 2. 20:23  

Beáta, nagyon boldog, alkotókedvben bővelkedő 2017-et kívánok Neked! Látom, az új év szuper új ötlettel jött! Nekem is tetszik a lányka nyakéke!

Tüzes Beáta 2017. január 3. 20:29  

Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat! Hasson mind!!! , és viszont kívánok minden jót!

Fáni 2017. január 6. 14:58  

Talán még jobb is a pirossal a nyakék.
Köszönöm a sok szépséget amiket megosztottál velünk, az önzetlen segítségedet.
Kívánok az új évre erőt, egészséget, sok szép új alkotást.