Rendszeres olvasók

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 6., péntek

Aranytallérok




Ma délután kedvem lett befejezni a nyakéket. Segítség! Nekem ez nagyon nehezen ment. De ha egyszer vacakolok: a munka jobb oldalát nem gyűröm és oda felöltögettem az aranytallérokat. Sajnos ennél a méretnél kisebb is kellett volna, de nem kaptam. Túl sokat takar a gyönyörű hajkoronából. Nagyon mutatós!


A nyakék ívével nem vagyok megelégedve, elfogyott egy csomag arany mill hill gyöngy, így a felsőt csak kövekből raktam ki.


Nem csak a gyöngyök hiánya miatt, de eredeti szándékom is az volt, hogy a hobby boltban méterben kapható aranyláncot fogóval elcsípve méretre és aranyszállal feszesre öltve fogom felhasználni. Ez jó lett.




A fagy gyönyörű, nagy kristályokat hozott létre. Ááááámulatos!


11 megjegyzés:

Rita JG 2017. január 6. 21:29  

Bámulatos ez a hölgy!

Remélem, megoldódik a konfliktus.

Beáta Tüzes 2017. január 6. 22:23  

Konfliktus nincs. A régi sérelmek maradnak. Evvel kell együtt élni. Sok probléma nem megoldható.

CathlenKata 2017. január 7. 16:18  

Szépséges a hölgyemény, és te igen kreatívan megoldottad. Aki nem ismeri ezt a mintát nem is veszi észre. A nyakéke jó lett, mivel nem szemben áll a nő hanem kicsit elfordulva, talán azért érzed furcsának. Ha kell arany gyöngy bár nem mill hill csak sima cseh ne szégyelld szólj nyugodtan , van 11.-es is meg ha jól emlékszem 0.9.-es is. Aranybevonatos is, meg aranyközepű is akad. Nagyon szívesen adok, ha kell.

Névtelen,  2017. január 7. 18:28  

Szép haladsz ezzel a képpel. Gyönyörű!

A nyaklánc íve, szerintem a rövidebb oldalon, balra, túl egyenes.

Lia

Palkó 2017. január 7. 18:32  

Gyönyörűséges! Annyira jó kinagyítva nézegetni a képeket! Minden pillanatban felfedezek rajta valamit, amit előtte nem láttam... millió apró részlet, amitől olyan élően tökéletes!
Csak bámulom a türelmedet, és a haladásod sebességét!

Phan 2017. január 8. 13:23  

Jaj, de szépen alakul! Ügyesen megoldod a részleteket! :)

Liával értek egyet, a bal oldalon eléggé egyenesre sikerült a nyaklánc vonala, de ha jobb oldalon az alsó pár gyöngyöt kicsit "kiegyenesíted", szerintem arányosabb lesz. Nem is kellene hozzá sok gyöngyöt visszabontani.

Andulka 2017. január 8. 15:42  

Nagyon jól alakul, gyors vagy mint a villám. Nekem tetszenek a láncok és az érmék is!

Jucus 2017. január 8. 15:57  

Alakul-alakul! Ezekkel a tallérokkal tényleg nagyon különleges lesz!

Beáta Tüzes 2017. január 9. 19:25  

Köszönöm a gyöngyözés véleményezését, hatalmas segítség!!! Bontani fogom, az már biztos, először jobbra, ha az sem jó balra is. Majd... Ehhez különös türelem kell.

xJudesign by Mom of Twins 2017. január 12. 15:54  

Rendkívül mutatós ez a hímzésed, Bea! Nem tudom, hogy melyik etnikumhoz tartozik a hölgy, de a tallérok a hajában fenomenálisak.
Most néztem vissza, hogy milyen lett volna eredetileg a felső nyaklánc. Sokkal jobb az új megoldásod!

Beáta Tüzes 2017. január 12. 18:35  

Jucus: köszi, szerintem is.