Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 6., péntek

Aranytallérok




Ma délután kedvem lett befejezni a nyakéket. Segítség! Nekem ez nagyon nehezen ment. De ha egyszer vacakolok: a munka jobb oldalát nem gyűröm és oda felöltögettem az aranytallérokat. Sajnos ennél a méretnél kisebb is kellett volna, de nem kaptam. Túl sokat takar a gyönyörű hajkoronából. Nagyon mutatós!


A nyakék ívével nem vagyok megelégedve, elfogyott egy csomag arany mill hill gyöngy, így a felsőt csak kövekből raktam ki.


Nem csak a gyöngyök hiánya miatt, de eredeti szándékom is az volt, hogy a hobby boltban méterben kapható aranyláncot fogóval elcsípve méretre és aranyszállal feszesre öltve fogom felhasználni. Ez jó lett.




A fagy gyönyörű, nagy kristályokat hozott létre. Ááááámulatos!


11 megjegyzés:

Rita 2017. január 6. 21:29  

Bámulatos ez a hölgy!

Remélem, megoldódik a konfliktus.

Tüzes Beáta 2017. január 6. 22:23  

Konfliktus nincs. A régi sérelmek maradnak. Evvel kell együtt élni. Sok probléma nem megoldható.

CathlenKata 2017. január 7. 16:18  

Szépséges a hölgyemény, és te igen kreatívan megoldottad. Aki nem ismeri ezt a mintát nem is veszi észre. A nyakéke jó lett, mivel nem szemben áll a nő hanem kicsit elfordulva, talán azért érzed furcsának. Ha kell arany gyöngy bár nem mill hill csak sima cseh ne szégyelld szólj nyugodtan , van 11.-es is meg ha jól emlékszem 0.9.-es is. Aranybevonatos is, meg aranyközepű is akad. Nagyon szívesen adok, ha kell.

Névtelen,  2017. január 7. 18:28  

Szép haladsz ezzel a képpel. Gyönyörű!

A nyaklánc íve, szerintem a rövidebb oldalon, balra, túl egyenes.

Lia

Palkó 2017. január 7. 18:32  

Gyönyörűséges! Annyira jó kinagyítva nézegetni a képeket! Minden pillanatban felfedezek rajta valamit, amit előtte nem láttam... millió apró részlet, amitől olyan élően tökéletes!
Csak bámulom a türelmedet, és a haladásod sebességét!

Edit 2017. január 8. 13:23  

Jaj, de szépen alakul! Ügyesen megoldod a részleteket! :)

Liával értek egyet, a bal oldalon eléggé egyenesre sikerült a nyaklánc vonala, de ha jobb oldalon az alsó pár gyöngyöt kicsit "kiegyenesíted", szerintem arányosabb lesz. Nem is kellene hozzá sok gyöngyöt visszabontani.

Andulka 2017. január 8. 15:42  

Nagyon jól alakul, gyors vagy mint a villám. Nekem tetszenek a láncok és az érmék is!

Jucus 2017. január 8. 15:57  

Alakul-alakul! Ezekkel a tallérokkal tényleg nagyon különleges lesz!

Tüzes Beáta 2017. január 9. 19:25  

Köszönöm a gyöngyözés véleményezését, hatalmas segítség!!! Bontani fogom, az már biztos, először jobbra, ha az sem jó balra is. Majd... Ehhez különös türelem kell.

xJuDesign 2017. január 12. 15:54  

Rendkívül mutatós ez a hímzésed, Bea! Nem tudom, hogy melyik etnikumhoz tartozik a hölgy, de a tallérok a hajában fenomenálisak.
Most néztem vissza, hogy milyen lett volna eredetileg a felső nyaklánc. Sokkal jobb az új megoldásod!

Tüzes Beáta 2017. január 12. 18:35  

Jucus: köszi, szerintem is.