Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 12., csütörtök

Bájos pofi



Csinos kis arca van ennek a lánynak a szép, mélyzöl szemeivel.
 Megpróbáltam bemásolni a fordítóba a kép címét . Nem volt könnyű, mert orosz, ciril betűkkel van a mintára írva, de ha jól betűztem akkor : Én gyémánt Dusim a címe.


Javítottam a láncon, talán így már jó lesz. De minden kritikát szívesen fogadok!


Olcsó a narancs, így vettünk 10 kilót lekvárnak. Héjától megszabadítva botmixerrel lett összetörve. A héját otthagytuk az étkezőben éjszakára, hogy illatozzon reggelig. Nem tette.


Forr! A férjemnek kiadták a tavalyi szabiját, itthon van, szívesen kevergette. Jó. Én addig sütöttem egy csokitortát amihez rögtön ki is próbáltuk:



A már nem is új, de háromüveges teraszajtón a külső üvegen jégvirág volt. Rég láttam ilyet, gyönyörű! Belül meg meleg. Nagyon jók ezek a modern hőszigetelésű nyílászárók!

Új felfedezésem van: Marjolein Bastin festőművész:



Érdemes utána nézni a képkeresőben, mert számtalan szebbnél szebb képet készít a természetről számomra igen kellemes ízléssel. Kedvesek a képei! A Vervaco cég már forgalmazza a kisebb és virágos képeit. Nehéz dolguk van, mert a felbontása vacak. A képek rendkívüli részletgazdagságot kívánnak. Egeres képeiből mesekönyvek is készülnek kézzel rajzolt betűkkel. Szuper!
De találtam egy jó felbontású keresztszemest ami tündéri:


Laura segítségét kértem a minta megtalálásához és lőn. Tehát elküldte és szerintem ez lesz a következő munkám. Egy elegáns kép után egy bájos. Vera Mouse mintákat ezentúl figyelemmel kísérem.


Mindhárom állat nálam, az ágyamon A kutya nyakig betakarózva, a cicák összegömbölyödve. Szundi van.

10 megjegyzés:

Dóra 2017. január 13. 7:59  

Szerintem a nyaklánca nagyon szép lett. Viszont az arcában nem nézted el véletlenül azoknál a nagyon fehér részeknél a színkódot? Amelyik szemből az arc bal oldalán van, az nagyon kivilágít. Vagy csak a fotó erősíti fel?

Nekem nagyon bejönnek M.B mintái, egy meg is van:
https://plus.google.com/u/0/photos/113704760712797231101/album/5923432143404016881/5923432148187893666
Gyönyörű színei vannak.

Fáni 2017. január 13. 11:13  

Valóban olyan finom az arca, de az egész kép csodálatos.
Aranyosak az állatkáid, főleg a kutyus mosolyogtatott meg :)

Andulka 2017. január 13. 14:58  

Nagyon jól haladsz!Az állatkák cukik :-)

Jucus 2017. január 13. 16:02  

Tényleg szép a szeme! Nekem tetszik a nyakék úgy, ahogy van!
Narancslekvár...nyáááámi!
Gyönyörű az a jégvirág!
Marjolein Bastint hímeztem már én is, nem tudtam, hogy ő festő!
Azok a jószágok! :o) De lennék macska! :o)

A könyv tippek jöhetnek! :o)

Eliz 2017. január 13. 17:11  

Nagyon szép!Ja, a Dusim meg lelket jelent!

agnesordog 2017. január 13. 21:15  

Nagyon jól haladsz , szép a kép , csak azt nem tudtam kinézni, miért vannak olyan fehér foltok az arcán ? oda még nem varrtál semmit ? Még ha a fény játéka is , túlon túl világos szerintem !

Marjolein Bastinnak rengeteg képéből készült keresztszemes készlet a Lanarte cégnél . Az Évában biztosan találsz jó párat --- gyönyörűek , és mesés arra az anyagra varrni !

JuciKa 2017. január 14. 10:07  

Gyöngyözéshez japán gyöngyöket vegyél Miyuki, Toho kásagyöngyöt és 11-es méretben ha, 18 vagy 32-es vászonra varrod ha, kisebb anyagsűrűségre dolgozol akkor 15-ős gyöngyöt vegyél. Itt sokat találsz http://hobbinagyker.hu/sct/651231/Japan-kasagyongy Megéri szétnézni.

JuciKa 2017. január 14. 13:38  

Bocsánat nem 18 hanem 28-as vászonra értettem.

Anik 2017. január 14. 14:38  

Valami csoda ez a hímzés!!!!! nagyon tetszik!!! és milyen gyors vagy!!! Gratulálok!!!

Vera 2017. január 14. 15:18  

A kutyust elsőre észre sem vettem... Annyira édesek..
A hímzéseddel nagyon előre vagy... a gyöngyökhöz nem értek...
Régi BURDában láttam az egeres hímzésst..Nagyon szépek és részlet gazdag a tervező munkái..