Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. december 16., péntek

Mire jó?...


...ha van az embernek egy 22 éves gyereke?
Hoz nekünk játékot. Mi meg nagyon élvezzük. 3D- ben lőhetünk, vagy dínók közt sétálhatunk, vagy hullámvasúton ülhetünk és így tovább. Én  dínok közözz sétáltam és mivel az élmény 360 fokos, azaz teljes körbeforgást igényel, szabályosan hátratántorodtam mikor a dínó a farkával arcon csapott. Olivér szólt hogy kapaszkodjak a konyhapultba. A legjobb beleülni egy forgószékbe.
Szóval haladunk a korral általa. Ledobta a gördeszkáját és míg én a fejemen a szemüveggel viccesen forogtam, a férjem hangosan tájékoztatott, hogy a gördeszkázás nagyon nehéz, le-letette a lábát 20 centinként. Le-föl próbálgatta az étkezőben. Hangzavart csináltunk a nyugiba, Olivér nevetgélt rajtunk. Ő mindig hiányolja tőlünk a jókedvet, nem érti, hogy nekünk már a nyugi a jó.  Borzasztóan jól szórakoztunk.


Ildikótól kaptam egy rózsaszín angyalkát a karácsonyfára. Tündéri, ezúton is köszönöm!!!


A gyönyörű orosz leány haladása.

7 megjegyzés:

Anikó 2016. december 16. 20:43  

Jó móka lehetett! :)

Fáni 2016. december 16. 23:26  

Meg van a megfejtés :)
Az egyik reklámban lehet ezt a kütyüt látni, a mama kapja ajándékba. El nem tudtam képzelni, minek örül annyira, most már tudom.
Biztosan nagyon szuper :)

Tüzes Beáta 2016. december 17. 0:12  

Igen! Médiamark reklám, ez bizony!

Rita 2016. december 17. 9:15  

Jó móka lehetett!

Jucus 2016. december 17. 13:55  

Hallottam már ilyesmiről, de még nem próbáltam ezt a játékot...muris lehet!
Csodaszép lesz az orosz lánykád!

Névtelen,  2016. december 17. 15:22  

Érdekesnek tűnik ez a 3D szemüveg, vagy micsoda. :)

Nagyon szép ajándékot kaptál! Imádom a horgolt díszeket!

Jól haladsz a hímzéssel is. SZép lesz!

Lia

Vera 2016. december 18. 20:46  

Hogy miket mi nem találnak ki...
Szép ajándékot kaptál!
Szépen haladsz a képpel...Elképesztő gyorsasággal hímezel...