Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 25., szerda

Menyasszony


Nagy csokorral. Hát az a pöttyös autó! Mesebeli kép.
Köszönöm, hogy leírtátok az esküvői tapasztalatokat! Nem túl rózsás. Öröm ez, de tényleg nagyon stresszes.


A minta mutatja, hogy fehér alapon rózsaszín apró pöttyös textillel kiegészíthető az alján. Jó. Hol veszek ilyet? Arra gondoltam bármilyen apróbb mintás rózsaszín textil is jó lesz, de ha egyik sem illik hozzá anélkül is szép. Hihetetlen, de mikor a hurkapálcát vettem a papír boltban, a pulton láttam meg ezt a szalagot.  Soha nem kerestem volna ott, de most van és nagyon örülök neki.


A Meseboltban, a KÖKI-n fonálért mentem be. Ott Anchor van, de átváltótáblával megkeresem melyik a DMC megfelelője és azt veszem. Árban ugyanaz és ez a bolt nekem közelebb van, mint az Éva.  A boltban sok gyönyörű textil van. Ez a három darab összeállítás  annyira megtetszett, hogy megvettem. Nem tudom mi lesz belőle. 3-szor 30x50 cm-es darab 2500 Ft-ért. Nehéz a kiválasztott textilhez illő darabot találni. Itt többfélét összeraknak. Ez jó.


Kizárólag a sárga fürtös paradicsomot ültetem. Bőséges a termése, a férjem nyáron édességnek is eszi marokszám. Tavaly későn kapcsoltam, egyenesen kiültettem, de nem bújt ki. Idén palántázom már most. Kis tőzegekben vannak. Fura.

Betegeskedem. Tegnap előtt pár óra alatt ledöntött a lábamról  egy vacak vírus vagy baktérium. Délelőtt még bevásároltam itt is ott is . Vízszerűen folyt az orrom, de ez nem különösebb. Mióta hideg van ez szinte mindennapos. Haza jöttem, elkészítettem az ebédet, ettem. Utána torokfájás, folyamatos orrfolyás, Kalmopyrint bevettem, zúgó fej. Délután ötkor már lezuhanyoztam és ágyba bújtam. Tegnap fel sem keltem, csak addig amíg a borsólevest felkészítettem, mert forró, vitamindús löttyre vágytam. Pár szelet húst bepaníroztam és elkezdtem sütni, de Olivérnek szóltam, hogy fejezze be. Zsupsz az ágyba és feküdtem, mint egy zombi. Az volt a jó benne, hogy 4 részt láttam a Sherlock című filmből, amit imádok! Nagyon jó ötletnek tartom, hogy Wattson nő: Lucy Liu és Morland Holmes is egy fantasztikus figura. Szóval nagy rajongója vagyok a sorozatnak.

Keretezésről?
Kedves Elíz! Nem tudom mit írhatnék azon kívül amit az előző bejegyzésemben mutattam? Kérdezz konkrétat.

12 megjegyzés:

amilgade 2017. január 25. 21:59  

Jobbulást!!
Tényleg szépek az anyagok. Amikor megláttam azokat a fekete izéket, azt sem tudtam mit gondoljak, mik azok. Te jó ég!! Már ebbe kell ültetni a magokat?? Na erről is lemaradtam.

Tüzes Beáta 2017. január 25. 22:02  

Nem ebbe kell, de ebbe is lehet. Olivér fiam ajánlotta. Haladunk a korral.

Dóra 2017. január 26. 10:50  

Nagyon cuki lesz! Teljesen jó hozzá a pöttyös szallag. Szép lesz!
Épp néztem, hogy milyen elrontott sütit mutogatsz:-DDD

Rita 2017. január 26. 12:45  

Aki nem keres az talál!

Én azt hittem, sötőben sült (égett) paradicsom az:). Nekem is sárga paim volt az idén, rengeteget termett, ami nem ért be, azt eltettem télire.

Hasonló tüneteim vannak, mint neked, horgoló-kúrát írtam ki magamnak.

agnesordog 2017. január 26. 16:44  

Gyors gyógyulást kívánok ! A párocska igen bájos :-)

Fáni 2017. január 26. 23:08  

Mielőbbi gyógyulást:)
Írtam Neked emailt :)

Névtelen,  2017. január 27. 17:42  

A pöttyes vásznat sztem próbád megnézni a Móricz Zs.körtérnél, ahol a 6-os villamosvégállomása van,jobb oldalon az 1 sarok után a szuterénben, ha nem ismered, szeretettel ajánlom a boltot.
Jobbulást!

Palkó 2017. január 28. 21:01  

Na, pont ilyen menyasszony voltam! Talpig smink! :)
Mosolyt csalogató ez a minta :)
Remélem, már kilábaltál a ledöntő kórból!

Névtelen,  2017. január 29. 12:07  

Nézd csak!
http://butor-lakberendezes.vatera.hu/lakastextil_rovidaru_meteraru/meteraru/kulonleges_inverz_textilek_asia_design_70_x_50_2425655159.html

Vera 2017. január 29. 15:05  

Ügyes vagy...és gyors...jobbulást...


KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erdoseva55 2017. január 29. 17:55  

Én hosszú hetek óta most tudok csak hozzászólást írni, valami miatt nem engedte a rendszer!
Csodálom a gyönyörű képet, amit elkészítettél, csodás a sok gyönggyel, láncokkal tallérokkal. Mesebeli hangulata van!
A mostani kis esküvős nagyon vidám, bájos! Remélem, meggyógyulsz hamarosan, nálunk is beteg mindenki rajtam kívül. Egyelőre.
Szép napokat kívánok!

Tüzes Beáta 2017. január 29. 18:29  

Emőke: a címet köszönöm, oda elmegyek.
Kínai textilt én is rendeltem és lett belőle többek között kispárna huzat. Mostanra már fehér. Nem színtartó, de dekorációnak jó.

Köszönöm a mielőbbi gyógyulást. Én is kívánom magamnak. Enyhe nátha is igen kellemetlen hosszú távon.