Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. január 29., vasárnap

Riolis készlet


Szegény kis mintát naponta akarom eltenni, mert egy kicsit sem ragad meg a vidám, vattacukros hangulata. De elkészítem becsületből, mert ilyen nekem még nincs.  Legyen ez is a hímzett minták   sokaságába.

Mint ahogy a Vörös téren álló, gyönyörű hagymakupolás épület is. Vaszilij Blazsennij Székesegyház a becsületes neve:


Január hónapban benéztem ruha áruházakba nagy árengedmények miatt és igen jól tudtam vásárolni. Ebből kiindulva ránéztem  a hímzésekre és ez a készlet 40%-kal volt leárazva amerikai boltban. Megvettem.


Két napja érkezett meg és mikor kibontottam meglepődtem a fonalakon. Egy szál és bolyhos. Nagyon izgalmas. Azt gyanítom szebben kitölti a vászon négyzeteit mint a DMC. Ezt is két szállal kell venni.


Tegnap Rigó Jancsit sütöttem. A piskótalapot ketté kell vágni és az aljára a felvert csokis tejszínt, a tetejére először sárgabarack lekvárt, arra olvasztott csokit kell tenni. Ettől féltem, de egész jó lett. Viszont még étkezési keményítővel sem tudtam keményre verni a tejszínt. Ha kiszedek egy darab sütit a tepsiből szétfolyik. Azt gyanítom nem szabad a tejszínt mikróban melegíteni a csokival, hogy el tudjam keverni benne...
 

Miután a fát leszedtem nem pakoltam el az egyik izzósort. Feltettem bordürnek a függöny elé, hogy az esti hangulatot kellemesebbé tegye.

Betegség: elkezdtem dorombolni, azaz a hörgőimen váladék képződött, vettem hurutoldót. Erősen náthás a hangom is, nóziba Nasopax. Kínlódok. Nem súlyosak, de kellemetlenek a tünetek. Elhúzódó. Francba! Talpon vagyok, de félgőzzel.

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. január 29. 18:48  

Sajnos én tejszínnek Hullalát használok. Tudom, tudom, viszont tartja magát. Egészen felkeltetted az érdeklődésem a Rigó Jancsi iránt, nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű elkészíteni.

xJuDesign 2017. január 29. 19:14  

A Riolis készleted gyönyörűséges. Kíváncsi vagyok, hogy ezzel a fonaltípussal hogy fog mutatni a hímzésed.

agnesordog 2017. január 30. 8:41  

Szépen alakul az esküvős képed !
Kíváncsi vagyok, milyen tapasztalatokat szerzel a Riolis készlet gyapjú fonalaival -- én is nagyon nézegetek egy virágosat . Bár elképzelni sem tudom, hogyan lehet egy olyan színes mintaívről varrni ?! Nem nagyon megtévesztő vajon ?
Gyógyulgass, már nincs sok hátra !

Andulka 2017. január 30. 9:11  

Ismét nagy munkába bököd a tűdet,de téged ismerve hamar végze majd vele!:-)Hársfa,bodza kakukkfű tea !

Rozy 2017. január 30. 9:37  

Csokis tejszín - 2 x 250ml tejszínt összefőzők 150-180g főzőcsokival, 3-4 kanál cukorral vízgőz felett, nem fog forrni, max. párologni. Ezt hagyom kihűlni, majd beteszem a hűtőbe, legjobb ehy éjszakára. Másnap mixerrel simán felverem. Kenhető krém lesz belőle. Eddig még mindig sikerül felverrni, csokitorához is ezt használom.
Csodálom a hímzéseidet, a gyorsaságodat :-)

amilgade 2017. január 30. 22:02  

Jobbulást!
Honnan szoktál rendelni?

Rita 2017. január 31. 21:15  

Hagymakupolás kép, Rigó Jancsi..., nagyon eltalálod a kedvenceimet!:)
De miért kellene most befejezni, ha nem örülsz neki?

Palkó 2017. január 31. 22:10  

Oh, ismét egy ilyen hatalmas kép! Már előre örülök, hogy figyelhetem, hogyan bontakozik ki a kép a vásznon!
A menyasszonyos pedig tényleg cukros, de attól bájos :) Szép lesz!
Én is mindig a karácsonyi égősort sajnálom legjobban elpakolni, nagyon jó hangulatfénye van :) A múltkor láttam valakinél, hogy a fáról leszedve belerakta egy nagy befőttes üvegbe és úgy világít neki esténként... tökre megtetszett az ötlet :)

Tüzes Beáta 2017. február 1. 19:23  

Rozy: köszönöm

Amilgade: 123 Cross Stitch -amerikai cég

Palkó: befőttesüveg NAGYON jó ötlet!

Rita: muszáj elárulnom a vágyamat: Tomi fiam barátnője annyira szimpatikus nekem, hogy szeretném ha Ő lenne a menyem és így esküvőről álmodom, ezért került ez a kép előtérbe. A lányt is Ritának hívják. De erről pszt, mert a fiamnak még nem mondtam. Alaptalan is a vágyam, nem is ismerem, csak egyszer láttam, de a benyomásom nagyon jó.

Rita 2017. február 1. 21:34  

Ez nagyon jó!!!! Remélem, sikerül a terved:).