Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. február 1., szerda

Cékla sütve



A hosszú kontúrok olyan csúnyán megtörnek irányváltásnál, hogy egy-egy gyöngyöt öltöttem amivel a szalagok szebben mutatnak. Így jobb lett.


A hideg miatt bent alszanak a cicák az éjszaka feléig. Hajnalban jelzik, hogy kimennének. Reggel meg nem fáradt a fiatalabb és játszik. Egy összegyűrt papírgalacsint dobok le neki, amit laposra kerget. Képtelenség a legédesebb pózban lefotózni, ennyire tellett. Annyira aranyos ahogy játszik.


Tegnap szerencsésen hazaértem mielőtt az ónos eső beterítette az utakat. A vásárlásnál sok mindent veszek figyelembe: árat és minőséget. Legyen ebben a téli időszakban is vitamin, így vettem a hús mellé céklát és krumpli helyett sütöttem. Csak köménnyel szórtam meg, szándékosan nem sóztam, hogy megtartsa édeskés ízét. De fűszervajat tettem a tetejére.


Egyszer fordítottam a pulykacombot, gyönyörű színt kapott a céklától. Finom, ajánlom.

10 megjegyzés:

Rita 2017. február 1. 21:33  

Érdekes lett ez a kép a szalagoktól. Egyre jobban tetszik.

Anette kincsei 2017. február 1. 22:00  

Hú, Bea, ez a kaja!!! Nagyon guszti, a hétvégén én is kipróbálom. Nem is hallottam még sült cékláról, de szeretjük ezért biztos ízleni fog.

Milyen anyagra varrod a nászutasokat? Tök jó ötleteid vannak, jók a szalagok a gyöngyökkel is. Ha lyukról-lyukra haladnál egyesével akkor is megtörne a szálöltésnél?

A cicád dettó, mint a miénk, imádja az összegyűrt bolti blokkok galacsinjait focizni. Felhozza az ágyra és várja, hogy újra meg újra eldobjuk neki. Próbálj neki összegombócozni egy kis alufólia galacsint, azt még jobban imádják. :-)

Névtelen,  2017. február 2. 15:03  

Hihetetlenül bájos ez a kép! Nekem nagyon tetszik!
A színei is kellemesek.

Lia

Vera 2017. február 2. 16:36  

Látszik, és a blog is sugározza a rózsaszín kedvelését!Nem sok van már vissza és kész is az esküvői kép...

Edit 2017. február 2. 18:57  

Ezzel a képpel is nagyon gyorsan haladsz. :)

Én még nem csináltam sült céklát, pedig mindig rengeteg cékla terem nálunk. Volt, hogy savanyúságnak elraktam, vagy nyersen lereszelve balzsamecettel/sóval/borssal/cukorral ettük. Úgy is nagyon finom!

Hajni 2017. február 3. 0:01  

Jaj de régen jártam nálad, olyan jó újra idejönni :-) olyan jók a hímzés színei, szerelem 💕

erdoseva55 2017. február 3. 17:25  

Ki fogom próbálni a sült céklát, még sosem csináltam.
A hímzés nagyon jó a gyöngyökkel, tetszik.
A mi cicánk is sokat bent van, alszik szinte egész nap, kicsit kimegy, aztán jön is vissza. Már 10 éves elmúlt, a gyerekek hancúrozását viszont elég jól tolerálja. :)
Édes lehet a cicusod, ahogy játszik. :)

JuciKa 2017. február 4. 10:39  

Szép lesz ez a Riolis kép. Készletben nincs útmutató külön a Couching öltéshez? Ezen a videón megtalálod, így nincs törésvonal. https://www.youtube.com/watch?v=Bb6fR-dL2IU

Tüzes Beáta 2017. február 4. 19:38  

Anette: az Évában vettem Zweigart vászon, 28-as és világos tejeskávé színű. Most ezt, mert kedvelem alapnak a barnák árnyalatait,azon mutat jól a világos.

Juci Ká: milyen öltés? Nem ismerem. Köszi a videót!

A cékla egy nagyon jó dolog!

Palkó 2017. február 6. 18:38  

Szépen alakul a hímzésed - lehet, már készen is van :)
A céklát én is nagyon szeretem, tegnap rakott céklát készítettem - finom is, egészséges is :)