Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. március 5., vasárnap

Lila este


Meglepett milyen kicsi ez a hímzés. Az arca 9 cm magas. Összesen talán 30 cm magas lesz. Ez nem baj. A minta nagyon szép. A kendő és a kalap uncsi,


de ez a csipkeruha gyönyörű!


Bevásárlókocsival járok és pl.a gyógyszertárból kapott kis műanyag tatyókba teszek bele mindent,  pénztárcát meg mobilt, szemüveget tokkal.... Mikor hazaérek kotrom benne a kulcsot. Kellett nekem egy sok zsebes apró tatyó. Tavaszias vásznakból varrtam és karomra téve könnyebb belőle fizetni és könnyen találom meg a mobilt meg mindent. Büszkén feszítek.


A válltáska a legideálisabb, de nem használom a nagy kabátokhoz. Kényelmetlen. De jó, hogy enyhül az idő! Kényelmesebb is, szebb is, jó a hangulata meg minden!


Szépen fejlődnek a paradicsom palánták.

7 megjegyzés:

Andulka 2017. március 5. 20:38  

Szépen alakul a hölgyeményed!A táskád meg szuper lett,jó kis vidám darab,egyedi,ilyen biztos nem jön veled szembe az utcán!

Fáni 2017. március 5. 20:49  

Nagyon szép lesz a hölgyed :)
A táskáért irigyellek. Amit Tőled kaptam nagy becsben van, egyszer elszántam magam, anyagot vettem, és azóta is ott van a szekrényben, hozzá sem kezdtem.
Úgy tudnám megcsinálni, ha valaki lépésenként megmutatná, de így magamtól....hát ez nekem nem megy :(

Rita 2017. március 6. 20:49  

Csodaszép hölgy.

A táska nagyon tavaszias! Én nagykabátra vállon átvethető (postás stílusú) táskát hordok.

Vera 2017. március 7. 4:56  

Nagyon szép lesz ez az új himzésed is...
Az utobbi időben én is vállon átvethető táskát szeretem... valamiért biztonságosabbnak érzem...

Anik 2017. március 7. 7:18  

Nagyon-nagyon sokat varrsz... nekem több hónap lett volna ennyi haladás...! tényleg nagyon szép minta!!

Névtelen,  2017. március 7. 12:56  

Gyorsan alakul ez a csodaszép kép. Nagyon finom, nőies.

Nálunk a palánták még csak most dugták ki a fejüket.

Lia

Jucus 2017. március 18. 18:56  

De szépek a palántáid, nekem az idén nem sikerültek :o( Még jó, hogy megfeleztem Anyuval, talán neki.
Nagyon szépen varrsz, Beáta, ez a táska is nagyon csini!