Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. március 31., péntek

Madárkák, virágok


Még mindig szívesen készítek kis mintákat, mert nagyon tetszenek. Szintén Les Brodeuses P.
Nekem nagyon hosszú ideig tartott, mire a művészet szót értelmezni tudtam. Ezek a minták megfelelnek ennek a fogalomnak. Persze csak a populáris műfajhoz tudok hozzászólni. A hosszú zongorafutamok esetében csak azt várom mikor lesz már vége, de meg sem várom. Az operát sem kedvelem. A film képvilága viszont úgy mutatja be a történelem részleteit, hogy igazán világossá válik  mit jelent a háború szó.



A cica nem gondolkodik ilyen dolgokon. Változatlanul örül ha egy fiókot kihúzva talál. Szeret bekuckózni.

5 megjegyzés:

Rita 2017. március 31. 19:34  

A művészet tág fogalom! A populáris kultúrának is vannak műszei.

És ezek a madarak is művészien vannak megrajzolva és kihímezve.

Cat 2017. április 1. 14:59  

Szép kis madarak lesznek. :-)
A cica nagyon cuki. :-)

Jucus 2017. április 1. 18:02  

Nagyon jó érzékkel választasz mintákat, az biztos!
Ez is csodaszép!
Az operát én sem kedvelem, de bizonyos komoly zenéket igen...pl. Haydn!
Az a cicc olyan cuki ott a fiókban!

Névtelen,  2017. április 2. 9:26  

Ezek a francia minták csodálatosak! Mindig elámulok rajtuk.

Lia

Vera 2017. április 3. 19:18  

Milyen kis "madaras " lettél...Aranyos minta... azt gondoltam, már régebben írtam... szétszórt vagyok...Régebben nekem is belement a fiókba, a Cica, ha nyitva hagytam..Édes a cirmókád..Megint alig tud menni a miénk...Mióta nincs a Maci, idegen macskák vannak az udvarba, annyira megverték, megharapták a lábát... annyira sajnálom...és nem tudom megvédeni..