Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 24., hétfő

Táska



Most nem csajos. A vejemnek. A méteráruban nincs(!) férfinek való vászon. Pontosítok: a Meseboltban nincs. Jó... Két hét gondolkodás után mikor megláttam a nem olyan rég keretbe tett képet, rájöttem én is tudok készíteni mintát vászonra. Ettől nekem beindult a fantáziám, de azért kérdéses, hogy az ötlet majd tetszést okoz-e? Meglátjuk. Lett egy "tejpecsét", ahhoz némi fehér díszítés táskavászonból:


Ennek a vászonnak előnye, hogy nem foszlik.
Utálatos vele dolgozni, mert nem szereti a varrógép. Úgymond " lebeg" a cérna. Sokat bontottam. De merevsége miatt elemeli az elején levő zsebet:



Nem bírtam ki, díszítést tettem az oldalára is .Jelentése: hétköznapi viselet, csúcs minőség.  Még nincs teljesen készen. Három napja foglalkozom evvel.

7 megjegyzés:

Edit 2017. április 24. 18:43  

Nagyon ügyes vagy! :)

Holdgyöngy 2017. április 24. 21:09  

Ma láttam egy hálót, azt hittem mentettem neked, de nem találom. Keresztszemes párnák voltak az ágyon. A hangulata a hímzéseidet hozta.

Tüzes Beáta 2017. április 24. 21:16  

Ennyire be lehet engem azonosítani? De érdekes!

Rita 2017. április 24. 21:36  

Nagyon tetszik.
És igazad van, megkérdezem Őt, mi legyen a hímzés alatt.

Vera 2017. április 25. 6:11  

Biztos örül majd a vejed a táskának...

Fáni 2017. április 26. 7:38  

Nagyon szuper lett, biztosan örül majd a vejed :)

Jucus 2017. május 1. 19:32  

Mik jutnak az eszedbe! Ez a kreativitás! A pecsét a képből...az oldalán a dísz! Szerintem szuper lett!