Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 29., szombat

Mézeskalács ház




Elkészítettük ma a lányommal a leárazásban vett sütipor házikót. Porcukorral havaztuk az egészet. Cukormáz rajzolásával nem vagyunk ügyesek, de azért olyan aranyos lett. Nagyon jó ötlet szívószállal lyukat fúrni az oldalakba és a tetőre. Szalaggal kötöttük össze. Nem a mi ötletünk volt, így szólt az utasítás. De tetszik! Könnyebb így elkészíteni mint ragasztani és csinosabb is.  A doboz belsejéből a szabásmintát eltettem.



Nagyon szeretem ezt a képet hímezni.


Már virágzik bent a paradicsom. Még mindig nem mertem kiültetni.


Talált a férjem egy régi képet. A lányom tizenévesen egy Ferrarival. Egy bevásárlóközpontban volt kiállítva. Nagy rajongója.

Miután a bejegyzést megteszem nézelődök az interneten. Nagyon érdekes videót találtam az interneten. 5 éves kora óta az utcán hajléktalanként élő fiú jelentkezése az X faktorba:
 https://www.youtube.com/watch?v=J7HYz68F7ag
 

9 megjegyzés:

Névtelen,  2017. április 29. 20:36  

Hihetetlen tempóban haladsz a régimódi plakáttal! Nagyon örülök, hogy szereted hímezni. :) A színátmenetes fonaladat mintha direkt ehhez a képhez festetted volna. :)
A mézeskalács házikó a múlt heti havazás után megfelel az időjárásnak. Igazad van, hogy bent tartod még a palántákat, ma talajmenti fagyot jósoltak.
Ferrari teljesen más kategória, mint a "hétköznapi" autók, a Forma-1 egy külön világ.
Brigi

Tüzes Beáta 2017. április 29. 20:41  

Nagyon köszönöm ezt a képet Brigi!!!

Rita 2017. április 29. 21:55  

Jó ötlet szalaggal összekötni a házat, elegáns.

Képzeld, pont ma adtam el négy kis paradicsompalántát, kb. 5 cm magasak.:)

Tüzes Beáta 2017. április 29. 21:58  

Ne csináld! Piacra jársz? Nagyon vagány!

Vera 2017. április 29. 23:09  

Szép lett a házikó...
Majdnem minden virágot kihortunk, a paradicsomok még a sátorban vannak... átültettük, kb 50 centik és ma vettem észre hogy van rajta virág...Most per pillanat 3 fok van... elég hideg a virágoknak is..///11 óra múlt/
Minden évben mikor kiraktuk a muskátlikat, másnap jégeső volt... Két napja vannak kint... kiváncsi leszek idén mi lesz...

Ja igen...és szép a hímzésed...

Palkó 2017. május 1. 10:43  

Meglepő volt havas házat látni az első képen :) Nagyon aranyos házikó lett, irigylem a türelmedet!
A tavaszi kép pedig csodás!

Írtam a színházról a legújabb bejegyzésemben, bár nem tudom, erre gondoltál-e... ha nem, akkor kérdezz! :)
További szép napot!

Edit 2017. május 1. 15:58  

Nagyon jól néz ki a mézeskalács házikód, igazán ennivaló! :D
A hímzésed nagyon jól halad, szép lesz. Érdekes, ahogy nézegettem, eszembe jutott, hogy hasonlókat én is hímeztem, azok Permin képek.
http://xszemezo.blogspot.hu/2008/07/permin-kpeim.html
Mi még nem ültettük ki a paradicsomokat, mert még lehet fagy is. Most éppen az erkélyen napoznak, ma vittük ki őket először.

Jucus 2017. május 1. 19:30  

De jó ötlet, így össze-szalagozva még nem is láttam mézeskalács házikót! Ügyesek vagytok!
Nagyon gyorsan hímzel, szép lesz a képed!
Mi ma ültettük el a paradicsom palántát, amit Anyutól kaptunk...remélem, nem lesz már rossz idő!

Névtelen,  2017. május 2. 7:34  

Nagyon bájos ez a mézeskalács házikó!

A kép nagyon szép lesz, gyönyörűek a színei.

Lia