Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. május 4., csütörtök

Madarak


Isznak és pancsolnak.  A kép fele kész és ma néztem keretet a 15x42 cm-es nagyságához. Höhö! Kész csoda lesz ha találok. Bár úgy rémlik az OBI-ban mintha lett volna olyan kép amit én itthon kiszedek, mert csak a keretre van szükségem. Ott is megnézem majd.


Tegnap függönyt mostunk, ablakot pucoltunk. A férjem segítségét kértem a lámpám megpucolásához. Azt sajnálom, hogy előtte nem fotóztam le. Igen barnás, poros volt pár év után. Ezt szét kell szedni és darabonként lemosni. A halogén izzókhoz csak fehér pamutkesztyűben lehet hozzányúlni, mert ha kis zsírosodás éri szétpattan. Létrán állva adogatta le a darabjait. De van újra egy új lámpám!  Hihetetlen nagy a változás!


Sötétedés után kellemes használni a szélén levő színeket. Távirányító van hozzá, avval lehet keverni:





Imádom!

9 megjegyzés:

JuciKa 2017. május 4. 19:26  

Tetszik a madaras kép, olyan vidám élettel teli. Lámpád pedig nagyon különleges még nem láttam hasonlót. Elektromos dolgot nem mernék vízzel mosni, meddig szárítottad, vagy szárazra törölted?

Tüzes Beáta 2017. május 4. 19:56  

Darabjaira szétszedve lett mosva. Éljen a technika fejlődése, de tényleg!
Azért mentem a KIKA-ba, mert 40 %-kal voltak leárazva a lámpák. Nekem csak az volt a fontos, hogy világos legyen a szoba. Ott álltam és felhívtam a férjemet: mit jelent a halogén? Nem tudta. Azt még akkor én sem, hogy ennyi plusz funkciója van. Jól jártam és imádom!

Vera 2017. május 5. 16:47  

Hú de gyors vagy... Már kész is...Bizonyára van már másik kiszemelt kézimunka...

Rita 2017. május 6. 7:19  

Gyönyörűek a madaraid!

Rita 2017. május 6. 7:20  

A paradicsommal nem piacozom (sajnos, költséges lenne, nem érné meg), az egyik volt kollégám volt nálunk és vett néhányat. De fontolgatom, hogy a FB-on meghirdetem.

Palkó 2017. május 6. 8:58  

Csodajó hangulata van ennek a képnek!
Most jön ki igazán a kerethez használt fonalad színe! Nagyon tetszik, ügyes vagy a festésben is, de ezt már írtam :)
A lámpád biztos nagyon hangulatos :)
Szép hétvégét!

Tüzes Beáta 2017. május 7. 19:26  

Rita: jó ötlet meghírdetni! Ne fontolgasd, vágj bele! Semmit nem veszítesz.

Jucus 2017. május 14. 20:03  

Hű, de klassz ez a lámpa! Mi is tervezünk venni, de még nem döntöttünk, hogy milyet...jó, hogy mutatod!

Anette kincsei 2017. május 19. 18:36  

Nagyon szép a madaras képed! Olyan kitartó vagy!!! Én mindig tartok 5-6-ot (ha nem többet) félkészen és mégis újba fogok.....
De szupi a lámpa!! Mi a neve?