Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. május 23., kedd

Drón


A kép növöget.


Ma voltam ortopédián a térdemmel. A jobb térdem jobb lett, a bal fittyet hány a reumás kezelésnek. Azt mondta a doki jó nagy kört írtam le mire hozzá kerültem és valóban. Azon gondolkodtam miért nem itt kezdtem? Senki nem mondta. Én találtam ki: tovább kell mennem, mert még mindig  nem jó és kértem a körzetitől beutalót. Gyógyszert és krémet is kaptam, amivel dunszt kötést kell használni éjszakára és a röntgen után további ultrahang, ami jun. 13-án lesz. Haladok, ha lassan is.


Ma vett Tomi fiam egy drónt. Érdekelte is, szükséges is. Weblapok készítéséhez mozgó film is kell ma már. Olivér fiam mobillal készített videót ha kérték, jól és gyorsan szerkeszti, vágja a filmeket. Úgy döntöttek összedolgoznak és ma próbálgatták a működését, nézték a felvételeit.



Pár hónapja hallottam, hogy ma már minden harmadik ovisnak olyan munkája lesz ami még ma nem is létezik. Na, ez olyan.

5 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. május 23. 20:35  

Ez olyan! Nekem idegen, ill. távoli, nem értem. Ők már ebben nőnek fel. Bár, ha beleásnám magam, lehet, hogy tudnám, csak sajnálom rá az időt. Jobbulást neked.

Tüzes Beáta 2017. május 23. 21:01  

Nincs mese, ez a jövő. Pontosabban már a ma. A drón használata nem mindenkit érdekel. Naná! Haladó gondolkodás kell ehhez.

Vera 2017. május 24. 9:41  

Mindig voltak új dolgok...vagy követjük vagy nem...Amit ma megveszel, holnap már nem újdonság...
Tudod... a Norbink... nnna mikor jön , mindig valami új telefon tablet, apple gépet mutatott. ..mikor mi van a soron...Neki is van drónja...mutatta, engem nem hozott lázba... majd amit felvesz megnézem....
Egy kütyün minél több gomb van , annál bonyolultabb.
Viszont a himzésed igen csak halad ...

Rita 2017. május 25. 6:37  

Szuper lehet ez a drón!

Jobbulást!

Jucus 2017. május 25. 9:52  

Drukkolok Neked, hogy jobb legyen a térded! Valóban! Ha az ember nem maga olvas utána, érdeklődik utána, automatikusan nem mennek már a dolgok az eü-ben, mint régen...legalábbis sztem régen jobb volt.
Én is hallottam tévében ezt, hogy micsoda ma még nem ismert foglalkozások lesznek :o) Milyen fura!