Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. május 19., péntek

Festeni fogok...


...Ezt a képet. Az Ali Express-en szeretek nézelődni és felfedeztem egy új kreatív készletsokaságot.


Ezekkel az apró vödrökben levő festékekkel és tűhegyes meg szélesebb ecsettel kell a vászonra pingálni a színeket.


A minta nyomtatva van és részletein a festék számai. Izgalmasnak és szépnek gondolom. Meg kell próbálnom!


Végre kilábaltam a sok zöld öltésből. Még nem teljesen, de készíteni akartam egy jobban kirajzolódó részletet. Szeretem ezt a képet.

8 megjegyzés:

Kata 2017. május 19. 22:28  

Hűűűű Bea csodaszép készlet! Furdal a kíváncsiság a festményedre.
Mert azt már tudom , neked sas szemed van az Alin .-) Én csak bénázok. :-(
A képed is alakul szépen, jó aprólékos.

Tüzes Beáta 2017. május 19. 22:40  

Borzasztó kíváncsi vagyok én is erre az új technikára!

Vera 2017. május 20. 12:12  

Én meg megnézném, hogy mennyire leszel festékes is... NNNNNNNNNNnna ez csak viccnek szántam...
Gondolom ki kell feszíteni állványra és mint a nagy festők pingálhatsz...
Miket nem találsz te mindig...
Részletes beszámolót kérünk!!!

A hímzésed is milyen szépen alakul, látszik hogy sokat foglalkozol vele!

Edit 2017. május 20. 13:15  

Szépen alakul a hímzésed!
Kíváncsi vagyok, milyen lesz a festmény, érdekesnek ígérkezik.

Fáni 2017. május 20. 18:37  

Nem egy semmi nő vagy Te :).
Miket felvállalsz :). Én biztosan elrontanám, az iskolában is a rajzolásig eljutottam, a festéssel viszont mindent elrontottam. Biztosan szép lesz, a kézimunkád szépen alakul :)

Jucus 2017. május 21. 21:50  

Emlékszem, kislánykoromban hozott nekem ilyen festő készletet Apu akkor még az NSZK-ból. Kuriózum volt és én imádtam! Jó, hogy újra felbukkant! Jó szórakozást hozzá, biztos szuper móka lesz!
Hihetetlen, milyen gyorsan hímzel! Hipp-hopp és kész lesz a First Lady!

Анна Гончарова 2017. május 22. 15:53  

Очень красивые проекты!

Rita 2017. május 25. 6:49  

Aztaaaa... Nagyon kíváncsi vagyok a festményedre!