Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. június 10., szombat

Friss meggy


Most már nagy örömmel nézem a kialakuló képet. Jobban néz ki, mint reméltem. A maci arcáról hiányzik pár öltés, de mára már elég volt a hímzésből.


Lehet kapni friss meggyet! Másodszor veszek sütihez:


Annyira finom, hogy elhatároztam az idén kimagozva fagyasztom le fél és kilós csomagokban. Jobb, mint a befőtt.
Figyelnem kell, mert eperlekvárt szeretnék eltenni és szerintem a napokban időt kell rá szakítani. Most van a piacon 500 Ft alatt kilója. Ennek lenni kell, mert nálunk nagy kedvenc.



Nagyon szeretjük a madarakat. Lármáznak, ha úgy tetszik énekelnek, az egyetlen zajforrás kintről ami lelket emelő. Jó hallgatni őket.


Marci cica a legmagasabb ponton feszülten figyel. Itt bájos volt, mert beszéltünk hozzá.

4 megjegyzés:

Jucus 2017. június 11. 16:15  

Nagyon jó lesz a képed, hihetetlen kitartásod van!
Meggyet idén még nem ettünk, pedig immmmádom a meggyes pitét a jó kis kellemes savanyúságával!
Ribizli lekvárunk lesz, Anyu teszi el helyettem. Az sok lett.
Nagyon szeretem én is a madárcsicsergést, mi a kertben is meg szerencsére otthon is sokat hallunk.

(Tegnap lekerült a kötés kezemről, már alig vártam, hogy böködhessek. De csak módjával szabad, mert megérzem azért.)

Vera 2017. június 11. 16:45  

Én mindig fagyasztott meggyből sütők...talán mert mikor érik nem sok időm van...sok leve lesz,én mindig leöntöm...
Madár? olyan mintha erdőbe laknánk.
A cicák meg mind aranyosak...akárkié és akárhol!
A hímzésed nagyon- nagyon...

Rita 2017. június 11. 18:45  

Nagyon gyorsan haladsz ezzel a gyönyörű képpel, vigyázz, túl hamar elkészül!:)

Meggyünk talán majd a kis fáról lesz. Abból a törzsből hajtott ki, amit pár éve kidöntött a vihar.

Madár nálunk is rengeteg van: galamb, szarka, csóka, rigó, cinke, veréb, stiglinc...

Fáni 2017. június 12. 10:27  

nagyon szép a kép, gyorsan haladsz vele.
A megy nálunk is favorit, sajnos a fagyasztó kicsi, ezért inkább befőttet szoktam eltenni