Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. június 6., kedd

Újabb ágytakaró


A Sanitol segítségével sem tudtam megszabadulni a téli ágytakaró rossz szagától. Megkapja a lányom kutyusa. Viszont nekem egy nem elég. Sűrűn mosom, a kutyával együtt használjuk. No, meg a cicával. Tegnap kiszabtam a kockákat, ma összevarrtam:


Még nincs kész. Vennem kell bélést alá és szegőt. Az év folyamán meg készíteni akarok egy téli mintásat is. Majd.

Haladásaim a hímzéssel:


és a festménnyel:


Ez a kép meg csak úgy. Mert fini ez a habcsók, ma evvel kezdtem a blogozást:


Köszönöm a sok segíteni akarót és naná, hogy azonnal felveszem a kapcsolatot Elízzel!

7 megjegyzés:

Kata 2017. június 6. 21:17  

Nagyon haladsz mindennel , csak ámulok.

Tüzes Beáta 2017. június 6. 21:21  

Háát, akinek habcsókja is van... Egy elég is volt. Amúgy azt hiszem munkamániás vagyok.

Névtelen,  2017. június 6. 22:36  

Csodálatra méltó a sebességed, és szép a kivitelezés, és sokféle technikával mindezt - ha ez munkamánia, hatékony és igényes munkavégző vagy! :)
A régi idők négercsókjára emlékeztet a sütid, igazán nosztalgikus. :)
Brigi

Tüzes Beáta 2017. június 6. 22:53  

Tényleg az: négercsók.

Fáni 2017. június 7. 8:30  

Minden nagyon szépen alakul, engem most mégis a " négercsók" fogott meg. Imádooooooooooooom :)

Rita 2017. június 7. 11:31  

Ez tényleg egy nyári takaró, tetszik, ahogy összeválogattad hozzá az anyagokat.

Névtelen,  2017. június 8. 18:26  


Nagyon vidám ágytakaró lesz!

A hímzéssel és a festett képpel is szépen haladsz.

Lia