Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. június 1., csütörtök

Segítséget kérnék


Rátaláltam erre a mintára és szeretném elkészíteni. A minta megvan, a színek is a következő módon:


Az Anchor megfelelőit xsd formátumban tudtam letölteni, amit nem tudok megnyitni. Pontosabban a hozzá illő program vírust feltételez. Mindegy. Szóval ismeri valaki? A jelekhez tartozó színek számait keresem!


Festem a képem. Nagyon tetszik!


Hímzek is. Az is látványos. Mindkettő remek elfoglaltság.

8 megjegyzés:

Kata 2017. június 1. 20:16  

Szépek a képeid! A festős is alakul:-)
Sajnos nekem ezen a gépen sok minden nincs, így nem tudok segíteni.
Pedig nagyon szép és vidám képet választottál.

Rita 2017. június 1. 20:50  

Klassz lesz a festett kép!

Fáni 2017. június 2. 6:05  

Megint nagy fába vágtad a fejszédet. Sajnos nem tudok segíteni, így még nem találkoztam leírással.
Szépen alakul a festett képed :)

Edit 2017. június 2. 15:12  

Ha jól tudom, az .xsd fájlt a Pattern Maker program nyitja meg. Jelenleg nekem sincs a gépemen ilyen progi, de ha a fájl megnyitásakor vírust jelez, én nem is nyitnám meg. Esetleg más forrásból nem lenne meg a minta?

Szépen haladsz a dolgaiddal! :)

agnesordog 2017. június 2. 22:13  

Igazából segíteni én sem tudok, csak a saját eljárásomat tudom tanácsolni .
Elmegyek a kedvenc webárúházamba és addig hasonlítgatom a színeket az Anchor fonalak színeihez, míg meg nem találom a szerintem leginkább odaíllőt . Azután összenézem a kiválasztott színeket egymáshoz, nehogy valami szín kiugorjon a sorból , és már kezdhetsz is varrni .

Vera 2017. június 3. 11:19  

Festésed egész jó.... megy ez Neked...
Gondoltam, hogy majd Edit vagy Ági tud segiteni...

Névtelen,  2017. június 3. 19:22  

A teázó kislány hatalmas munka és szépen alakul.

Valóban nagyon jól néz ki a festmény is.

Lia

Eliz 2017. június 5. 1:38  

Szükség van-e még a segítségre? Nekem megvannak a színkódok. Szívesen elküldöm e-mailre.