Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. szeptember 8., péntek

Modern ház


A címben szereplő mondanivalóról a bejegyzés végén.
Haladok a mintával, erről többet nem tudok írni.


A lányom kérte ezeket az kis mézeskalácsházakat karácsonyra.


Egyikbe belekezdtem. Csillámos aidára, ezüst gyöngyökkel, ezüst kontúrral készült el a hátsó fal.  Nagyon klassz.


A fürdőben a kádat még ki sem vettük. Fentről kezdtük és a falat gletteléssel, aminek a csisolása ma fejeződött be. Rengeteg a por.


A cica is benézett, mi a fene történik ott? Látszik a lábnyomokból.


Először használok szivacshengert alapozó utáni zománcfestékhez. Szép lesz a felület utána. Ajánlom.

Modern ház.
Akit a technikai rész nem érdekel, ezt ugorja át:
A fiam weblapok készítésével foglalkozik. A drónt azért vette meg, mert a cégek már filmet is szeretnének mutatni a termékeik reklámozására. Ebben az estben a nyílászárókról. A drón, engem megdöbbentő módon szép, egységesen mozgó képet produkál.
Kis kitérő a filmezésről: ha olyan jelenet van mikor az utcán megy az ember , pláne ha fut, akkor vonatsínekhez hasonló szerkezetet építenek és az operatőr azon tolva a kamerát követi a szereplőt, hogy az ne mozogjon az ő futásának a ritmusára. Ma már olyan kiegyenlítő karok vannak, hogy ha megbotlasz, akkor is egyenletes tempóban követi a kívánt felvételt. Belső terek filmezéséhez ezt használta a fiam. Biztos ismerős mikor filmeznéd a nyaralást és jobbra fordulva a kép homályos lesz, mert nem tudja a sebességedet követni. A 4K és ennél nagyobb felbontás már másodpercenként 100 kockát rögzít. Ez a minőség is oka a jó felvételnek.
A ház nagyon jól néz ki. A bejárati ajtó ujjlenyomattal nyílik, több mint egy millió forint. A fűtés infra, meleg nincs, a hőérzet viszont jó. A külső világítás több színű, mobilról programozható. A fiam azért kérte a narancsot, mert a filmen túl sok volt a kék. Másra nem emlékszem. Hát kérem, ez már a jövő.
Íme a szuper modern ház: Wháoh

5 megjegyzés:

Palkó 2017. szeptember 10. 7:50  

Húúú... megnéztem a képeket...
A képek csodásak, szépen dolgozik a fiad, de ilyen házban én nem szeretnék lakni... jó nekem a kis 50 nm-en :)
A technikai részletek engem nagyon érdekelnek, mindig szeretek "mögé nézni" a dolgoknak. Köszi, hogy leírtad, ennyivel is többet tudok.
A hímzésen ezer aranyos részlet van, nagyon tetszik - pedig halloweenes... :)
A felújításhoz meg sok erőt kívánok! Nagyon tisztelem azokat, akik így sk neki mernek fogni. Nekem sem időm, sem türelmem, sem hozzáértésem nincs...
Szép vasárnapot!

Rita 2017. szeptember 10. 8:05  

Hihetetlen a technika: hogyan lehet olyat filmezni, ami nincs is?

Holdgyöngy 2017. szeptember 10. 13:12  

Csodálom, ám nem szeretném. A fotózás tökéletes. Meg amit a technikáról mutat,az is. Jó munkát nektek!

Vera 2017. szeptember 10. 18:42  

Valami minél bonyolultabb, annál nagyobb a hiba lehetőség..
Nem szeretnék ilyen nagy házban lakni, nem belátható, nem családias... vagy nem is tudom hogy irjam le...
Nagyon szépen készítette el a filmet a fiad, jó... persze ez a munkája...

Mikor a mosógépet és a tűzhelyet vettük, már akkor is lehetett"nyomogatósat" venni, de nekem nem kellett, nem szeretem a túl" bonyolított"dolgokat...
Jó munkát!
A himzéssel egész jól haladsz!

Tüzes Beáta 2017. szeptember 12. 18:49  

Örülök a véleményeteknek, mert én sem szeretnék ilyen házban lakni, ezt a gyerekem nem érti. Oh, most megnyugodtam.