Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 1., vasárnap

Ami készül és tervek


Nagyon aranyosak ezek a baglyok!


Ma sok áruházban voltam. Már több helyen kaphatóak a karácsonyi díszek, csokik. Vettem a fiamnak egy hangulatkeltő  kis csokiegyüttest. Az egyiket lenyúltam. De jó nézelődni! Mindent a kezembe vettem, gondolkodtam, visszatettem.


A lányom új kérése és első látásra nekem is tetsző Alíz Csodaországból. Rögtön kezdeném is...



De nagyon várom már a megrendelt házat!!! Egy éve gondolkodtam rajta, hogy elkészítsem-e? Végül megrendeltem egy hónappal ezelőtt és most csak várok és várok.

6 megjegyzés:

Vera 2017. október 1. 22:26  

Aranyosak a baglyok!
A házikós is jó kis munkás,persze akinek turbó tűje van.....

Fáni 2017. október 2. 8:47  

Nagyon cukik a baglyok :)
Megint nagy fába vágod a fejszédet, de nagyon szép lesz.
Téged ismerve hamarosan a kész munkát láthatjuk.

Rita 2017. október 2. 9:06  

Cuki a kacsintó hógolyó a bagoly fején!

A lányainknak nagyon hasonló az izlésük!

Mekkora lesz a ház? Nagy képnek tűnik...

Névtelen,  2017. október 2. 13:42  

Elképesztően bájosak ezek a kis baglyocskák!

Valóban... közeleg a Karácsony!

Lia

Palkó 2017. október 3. 18:56  

Tényleg aranyosak a baglyok! :)
Hétvégén én is elmerültem a karácsonyban...
Mindkét új mintád nagyon szép, a kislány bájos a házikó meg hihetetlenül mozgalmas! Jó lesz látni, ahogy készül! :)

Tüzes Beáta 2017. október 5. 18:16  

Rita: mekkora lesz? Nem tudom, kb. 50x60-as.
Köszönöm a baglyok dícséretét!