Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 5., csütörtök

Még egy bagoly


Ő az ajándék. Én alábecsültem ezt a mintát. Nem került ezer ft-ba sem, poén...
De nagyon szeretem készíteni. Szépek a színei, kedves a felirat.
Leblokkoltam, mert várom a nagy karácsonyi képet.

Írnék a fogyókúráról. 8 kilót fogytam és az étkezés miatti könnyedség eredményeként a súly tartására koncentrálok. Több az energiám, nem vagyok olyan fáradékony, még lábujjhegyen is ugrálok örömömben. Nem vagyok lomha. Ez nem látható, talán egy kicsit.Mármint, hogy vékonyabb lettem. Én mégis naponta ámulok el apróságokon. Ami évekkel ezelőtt szorított, most bő és kellemes viselni. Annyira ragaszkodom a kellemes közérzethez, hogy továbbra is kikerülöm a sok kalóriás dolgokat. Zsírt, olajat, nem kenek vajkrémet a zsömlére, baromfi és nem disznó, majonéz sincs. Nyáron szeretnék újra fogyizni, mert mindenki küszködött a melegtől, nekem meg sem kottyant. Nagyon rég volt ilyen könnyen elviselhető számomra a hőség. Üres gyomor, könnyű közérzet. Mondom most, de nem tudom mi lesz? Ugyanis nagyon nehéz hónapokon keresztül éhezni!
Torna: a Fit tv-n kitűnő gyakorlatok vannak, ajánlom. Azt nem szabad gondolni, ha egy napot kibírtam, utána nem, akkor az semmis. Nem igaz! Másik: minden héten egyszer megengedtem magamnak, hogy a zsömlébe ( amit nem, vagy maximum naponta egyet ettem ) most paprikás szalámit tegyek. Ugyanis roppant veszélyes a kiéheztetés abból amit nagyon szeretünk, mert a fogyi végén, mikor azt gondolnánk most már lehet enni akkor visszajönnek a kilók. Életmód váltásra van szükség. A szigorú fogyókúra alkalmazása rövid és hosszú távon is akaraterő. Jó nagy önfegyelem, ami tudatbeszűkülést okoz. Csak erre koncentráltam. Mert most így határoztam. Nem volt kitűzött cél. Én határoztam meg mennyit fogyjak. Az akarat betartása az önbecsüléshez pozitívan tett hozzá. Mégis idegileg is okozott kilengést. Tisztában voltam vele, hogy ez a szervezetemnek jó, hiszen az arcomon a tágult vérerek eltűntek. Porcelánbőröm lett, szép és tudhatóan, hogy az erek nem feszülése a szívre is jó hatással van, tudtam, hogy ez a vérnyomásnak is jó. Mégis fekete karikák voltak a szemem alatt. Szóval nem volt könnyű. Semmi nem fekete vagy fehér. Most jó érzés nem éhezni, de kitartani a súly mellett!

12 megjegyzés:

Edit 2017. október 5. 18:27  

Viccesek ezek a baglyok. :)
A fogyókúrádhoz gratulálok, ehhez jó nagy akaraterőre van szükség.

Holdgyöngy 2017. október 5. 18:58  

Jó, hogy írtál róla feketén fehéren.Éppen kérdezni akartalak. A nyár nagy segítő benne. A szörnyű, amikor megfőzöl valamit, fantasztikus az illata,s nem tudod megenni, egyszerűen nem megy. 2004-ben se szénhidrát, se cukor, se tej, se hús, orvossal. Gyógyteák, csalánlé, s ajánlott ételek. Az volt a szerencsém nyár volt,sok mindenhez lecsót ettem, hogy ízt érezzek. Most megpróbálnám a fogyást, de ma is, kerteltem, ráettem, éhen haltam. Talán nálam majd az adagok csökkentése, cukor visszaszorítása hoz eredményt. Csokit, amit imádtam elhagytam, évek óta, mégis híztam.Tornázni, menni kellene, az is használt, de az sem megy mindig. Fizikailag nem bírom. Becsüllek a kitartásodért.

Tüzes Beáta 2017. október 5. 19:27  

Holdgyöny: köszönöm, biztos neked is menni fog! Egyszer csak készen állsz rá. Igen. Könnyebb étrenddel is megy, nem sietünk. Ha havi egy kiló, az évente 12! Nem kell menni tornázni sehová. Fit tv!!!!

Vera 2017. október 6. 6:24  

Gratulálok a sikeres fogyásodhoz.nem könnyű megtartani sem ezt a súlyt...
Nem csak akarat kell, hogy fogyni tudjon az ember... genetika is nagy szerepet játszik..Anyu is, és más ismerős is próbált sok fogyási praktikát, egy sem jött be, mig más, pár hónap alatt 20 kilótól is megszabadult, majd pár hónap elteltével újra a régi súlya volt..
Egészségesen fogytam 5-20 kilót,igaz a cigi is akkor besegített...mikor újra dohányozni kezdtem..
Mára 1- 2 kiló sem megy, a pajzsmirigyes gyógyszerek miatt...és már annyi mindenről lemondtam...sokat éhezek, ha éhen halnék, akkor sem tudnék fogyni..
szóval ÖRÜLJ....
Ezzel a hímzéssel is hamarosan kész leszel...gyorsan és sokat hímzel!

JuciKa 2017. október 6. 9:03  

Gratulálok a fogyáshoz! Fegyelmezettségre vall. Baglyok pedig nagyon cukik, szép tiszta színei vannak.

Andrea 2017. október 6. 9:07  

Sok sikert és kitartást kívánok, menni fog!

Nagyon szépek a hímzéseid, csak ámulok-bámulok a baglyogon, a karácsonyi házikón /ami kihimezve tuti szép lesz/, na és Alíz Csodaországból... na ezen el vagyok olvadva, nagyon ügyes vagy, és szép dolgokat választasz!
Kedvet kaptam a hímzéshez, de csak ezek a szépségek közül választva.))

Andrea 2017. október 6. 9:08  

baglyogon - baglyokon helyesen /bocs az elírásért/

Névtelen,  2017. október 6. 9:58  

Tündériek ezek a kis madárkák!

A 8 kg-hoz gratulálok!

Lia

Rita 2017. október 6. 14:11  

Tényleg olyan kis ártatlannak tűnnek a baglyok, de közelről megnézve látszik, milyen sok munka van velük!

Tüzes Beáta 2017. október 9. 21:18  

Andrea: ha megadod az e-mail címed elküldöm a mintát. Alízt és ha kész leszek a baglyokat is.

Tüzes Beáta 2017. október 9. 21:22  

Vera: semmi köze a genetikához. Önmérséklet.

Andrea 2017. október 10. 7:49  

Köszönöm a kedvességedet: meszaroska@gmail.com