Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 5., hétfő

Apró paradicsom


Jó helyre tettük a paradicsomot, mert hamar mutatkozik. Egy hét telt el és kidugta a fejecskéjét. Erősen süt a nap, ha süt és az ablakban melegházi hatás van. Nagy az öröm, van mit ápolgatni. Ez az apróság nyáron sok-sok finomsággal szolgál majd.


A fiam eldugott pár gyömbért kíváncsiságból, meg mert imádja. Én is.  Életre kelt és most már én is naponta nézegetem. Még soha nem neveltünk gyömbért, izgalmas ez a folyamat!


A kínai boltba mentem be másért, de megpillantottam ezt a cuki kötényt és megvettem. 590 Ft volt. Naponta pózolok benne. Azaz főzök.


De az én igazi értékem ez a kép. Kész van egy szoba!

8 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. február 5. 20:04  

Micsoda kincseket mutattál ma, hát én is benézek egy kínai boltba. Már csak azért is,mert fehér kötényeim vannak, teríteni szépek, ünnepkor,de mindennapi használatra? Amúgy az amiről lemondtam a palántanevelés, nekem soha nem jött össze. Lehet, hogy nincs elég fényünk.

Tüzes Beáta 2018. február 5. 20:33  

Igen, az lehet. Mármint a fény, illetve nem szabad fél centinél mélyebbre dugni az apró magokat. Szinte a felszín alá.

Kata 2018. február 6. 15:18  

Kíváncsi leszek a gyömbér milyen lesz ha megnő, még sosem láttam.
A házikód egyre jobban nő és egyre szebb lesz!

Vera 2018. február 6. 17:41  

Jó kötény, anyagot sem kapod meg olcsóban...
Szépen alakul a himzésed!

Rita 2018. február 6. 21:00  

Nahát, már nő is a palánta. Izgalmas, milyen lesz a gyömbért, én most teában iszom ezerrel (citromfűvel kombinálva).
Jó, meleg kuckó a házad.

Névtelen,  2018. február 7. 13:43  

Nagyon cuki a kötényke.

Gyorsan haladsz a nagy munkáddal. Szép lesz!

Lia

Fáni 2018. február 8. 19:11  

Már most látszik milyen szép lesz megint amit varrsz.
Nagyon kíváncsi vagyok a szalagképre is.

Orsi 2018. február 8. 20:19  

Egyszer neveltem én is gyömbért, szép nagyra megnőtt a lombja, olyan a levele, mint a gyompálma, magamban én ahhoz hasonlítottam. Majd elkezdett száradni a levele, nem tudom miért, kiszedtem a gumóját és elhasználtuk :)