Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 8., csütörtök

Szalaghímzés


Becsapós a kép. Pár virág levelekkel együtt készen van, a nagy masnit utoljára teszem fel. A tavaszt várom, mint mindenki és így virágokat szerettem volna készíteni. Elővettem a készletet,



és összevesztünk a szalagokon a cicával. De kapott tőlem megtéphető játékot. Onnantól jóban lettünk. Mindketten játszottunk, csak mással.


Tegnap este falni akartam a gyümölcsöt. Nem tudom miért? Készítettem egy nagy adagot és egy púpos tányérnyit ettem vacsira. Szedem a multivitamint, de azért már jó lesz a tavasz az eperrel... Tényleg! Ma már láttam a piacon epret, sok pénzért. Nem vettem.


Este, mikor fürdeni indultam a másik cicámat találtam a lavórban. Társaságom volt. Cukiság.

13 megjegyzés:

Orsi 2018. február 8. 20:15  

egyszer láttam a neten, hogy készül ez a szalaghímzés, hát én teljesen le vagyok nyűgözve tőle, minden elismerésem azoké, akik ezt ilyen szépen tudják művelni, mint Te is!

Ma én is gyümölcsnapot tartottam, tényleg ki van éhezve az ember a friss dolgokra.

Tüzes Beáta 2018. február 8. 20:32  

A szalaghímzés nagyon könnyű!!! Vágj bele! Ugye hiányzik most már a sok friss gyümi?

Tüzes Beáta 2018. február 8. 20:42  

Orsi: egyik résznél felhúzom a szalagot, másik részénél lehúzom.Ennyi. Megfelelő hasat hagyok csinosra.
Ali expresnél vehetsz készletet.

Névtelen,  2018. február 8. 20:58  

Nagyon mutatós szalaghímzésbe fogtál! A karácsonyi házad valami mesés, elképesztő nagy munka a rengeteg finom részlettel.
A sebességedet csodálom, mert mögötte koncentráció és precizitás van.
A cicáid remek társaságot adnak, igazi egyéniségek! Megvidámítanak még egy ismeretlent is ezek a mókás képek - köszönöm! :)
Brigi

Tüzes Beáta 2018. február 8. 21:05  

Oh, a cicával remekül vagyunk. Kell a társasága!

Vera 2018. február 8. 21:12  

De jó helyett talált magának a cica!
Lehet hogy könnyű ez a szalag himzés, de én már kihagyom...
Jó látni a sok sárgát...

Tüzes Beáta 2018. február 8. 21:33  

Igen, vágyunk a tavaszra! Bár ez ananász, narancs és gránátalma. Téli gyümi, de nagyon fini!

Vera 2018. február 8. 22:22  

Azért írtam hogy szép sárga, mert egyiket sem tudom megenni...

Tüzes Beáta 2018. február 8. 22:27  

A narancsot biztos! Ne csináld! Egyiket sem?

Holdgyöngy 2018. február 9. 8:28  

Kíváncsi vagyok a végeredményre. Miskát juttatod eszembe a cicáról, ő volt ilyen mindenhova odabújós.

Jucus 2018. február 9. 12:47  

Hű, micsoda készlet! A szalaghímzéssel már kacérkodom! Talán egyszer!
Na, vacsira én is csinálok ilyen gyümi-tálat!
Ezek a macsik! Nagy bohócok! Imádnivalóak!

Orsi 2018. február 9. 13:23  

Beáta, borzasztó ügyetlen kezem van, kizárt, hogy én valami kézimunka formát is meg tudnék csinálni :D

annak idején még megtanították az iskolában a kötést, horgolást, hímzést, keresztszemezést, de igazából soha nem tudtam felmutatni semmi érdemlegeset egy-két apróság megalkotásán kívül.

Rita 2018. február 9. 16:04  

Simán becsapott az első kép! Nagyon ötletes.
A gránátalma itt is nagy kedvenc, bár elég drága.