Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 20., kedd

Horgolt malacka


Nagyon köszönöm annak, aki lefordította a mintát magyarra!!!



Én sajnos nem tudtam értelmezni hogyan kell a pulcsi passzé részét horgolni, így megkötöttem és azt öltögettem fel. Illetve eredetileg arany színű csillag van az elején, nekem az sem ment. A horgolástudományom kimerül a rövid pálca, hosszú pálca értelmezésében. De szeretem ezeket a babákat készíteni.


Tegnap vettem vásznakat a babaruhához,


meg csipkét és bár most nincs rá szükségem, nem tudtam otthagyni a régi bicajos szalagot.
Ma fél órán keresztül értelmeztem a szabásmintát, ha minden igaz akkor az A4-es lapra kinyomtatott méret nekem pont jó. Készítek egy próbát, mert lehet, hogy mégsem. Még félek, mert szépre szeretném.


A cirmos nem kedveli a másik cicát. Ritka kép az ilyen, hogy egy helyen vannak.


Ez a lány nálam fesztelen, a fiú meg a tetőteret sajátította ki.

7 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2018. március 20. 20:14  

What a lovely little piglet! It is so cute!! I can see you have found some fabric that will be perfect for the countryside dolls. Your cats are funny and they seem to comfortable in your warm home!
Have a nice creative evening, Sandrine.

Holdgyöngy 2018. március 21. 7:31  

Azért a malacka önmagért beszél, ha horgoltad, s kötötted is. Nagyon várom az új ruhákat! Erre a net nagyon jó, sokhoz hozzáfér az ember, amihez amúgy nehezen, s nem ily sokféléhez.

Vera 2018. március 21. 8:46  

Ezek a macsekok édesek...A miénk is egész nap az ágyon bubukál...Hajnali négykor bejön, késő délután kimegy öt percre...és már újra itt van bent...
Jó a malacka... nem cicát mondtál hogy horgolsz?

Rita 2018. március 21. 14:00  

Ennivaló a malacka!
Vajon mi készül a babának?
Nem kaptam emailt.

Névtelen,  2018. március 21. 16:10  

Nagyon cuki a kis malackád!

Az anyagok gyönyörűek, elegánsak.

A cicáké a világ!

Lia

erdoseva55 2018. március 22. 17:20  

Hogy Te miket tudsz! :)
Én még babához sem jutottam hozzá, tán a nyárra sikerül! Szép ruhácskákat választottál varrni!

Jucus 2018. április 11. 11:12  

Nagyon ügyesen varrsz, ezt már rég megállapítottam!
A cicuid nagyon édesek!