Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 25., szerda

Kötött maci egyik lába


Elkészítettem egy lábat és rá a cipőcskét rögtön, mert nem voltam biztos benne hogy jól értelmezem a minta leírását. Ha a cipő jó, akkor minden jó és haladok tovább.
Nagyon jó a bambusz kötőtűvel dogozni!


A masni melós volt, mert két fonállal dolgoztam: egy öltés rózsaszín,egy öltés vaj színű. Összetekeredett, minden sor után újra külön választottam. De megérte, olyan csini! Most látom, hogy a masnit fordítva raktam fel.

Ezen kívül is gubancolgatok:


A piacon találtam ezt a szép napsárga színű, igen régi fonalat olcsón. Két nap után itt tartok:


3-4 méterenként elvágom, másképpen nem megy. Most mondhatnám hogy megbántam, de nem. Nagyon tetszik a színe.

9 megjegyzés:

Rita 2018. április 25. 19:45  

Cukkancs lesz a maci.

Én is megszállott bogozó-gubancoló vagyok!

JuciKa 2018. április 25. 20:05  

Találtam a piacon egyszer egy fonaltartót amire az ilyen motringos fonalat lehet felrakni, azon talán könnyebb volna felgombócozni, kölcsön adnám, ha a közelembe laknál.

Tüzes Beáta 2018. április 25. 21:08  

Köszi, de ez egy celluxal fixszált totál káosz. Ide-oda tették régóta.
Horgolnék vagy kötnék belőle könnyű holmit magamnak. 100 gramm. Szerinted elég?

Pudding et Biscotte 2018. április 25. 21:55  

The little Teddy promises to be lovely, the colours are very soft and the bow is very cute! You are very courageous with the yellow yarn, what a patience you have! But you are right because the colour is very interesting! Good luck for your disentangling! Sandrine

agnesordog 2018. április 26. 0:08  

Gyerekkorom összes pulóvere, kardigánja, sála, mind ilyen fonalból készült , és imádtam, még 15 év mulva sem nyúlt meg, csak már nem fértem bele :-( A minősége tökéletes, csak csévéléskor leesett a gépről , és ezért gubancos . Primán tudtam gombolyítani. A szék lábára tudod feltenni , és rázogatással helyre lehet igazítani őket . Elvágni nem szabad, inkább bújtatgatni kell a feltekert gombócot .
Idegnyugtatónak megfelelő elfoglaltság . :-) vagy inkább idegtépő ?

Rita 2018. április 26. 12:45  

Köszi, Bea! Munka mellett tanulni tényleg fárasztó, de már nemsokára vége! És sok-sok újat próbáltam, tanultam.
Tök jó az olasz tengerészes sztori. Mostanában még este kilenc órakor sincs sötét, ennek persze télen isszuk meg a levét.

Fáni 2018. április 29. 7:08  

Kitartás, egyszer a végére érsz :)

Andulka 2018. április 29. 14:24  

Téged ismerve hamarosan készen mutatod a macit. Nagyon szép színeket választottál hozzá.

JuciKa 2018. május 1. 10:19  

Kötéshez talán elég 100 gramm, horgolás az többet vesz fel.