Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 21., szombat

Szabásminta hímezve


Hát ez szuper! Elképzelhető, hogy ez a minta régóta létezik, de én most fedeztem fel, mert szabásmintákkal is foglalkozom. A " Des Histories A Broder"tervezői alkották. Nagy kép lesz, ez még csak a harmada.


Megint jé! Ez az első kötött minta amire nézegetés során rábukkantam. Ma elmentem hozzá fonalat venni és megvettem egy bambusz kötőtűt. Nekem jól esik, hogy a KÖKI Meseboltjában el lehet beszélgetni az eladóval. Ő javasolta, átbeszélés után meggyőzött. Azt nem tudtam mi bajom van a műanyaggal, de nem igazán jó, azt éreztem. Remélem ez beváltja a hozzá fűzött reményeket! :



Divatokat is nézek. A kék paróka miatt japán stílust. Először a japán diákok iskolai egyenruhája mellett voksoltam, most a sárga együttes tetszik nagyon.
Ha már japán fiatalok:


Nagyon tetszik ez a kép. Szörnyű, de mégis jók így együtt. Olyan, mint Amerikában a ghótok. Lásd Abyt az NCIS-ből. Bár az a fekete hasonlósága miatt talán más...


Divatról szintén. Abból a korból mikor a csontból készült fűző és a szakállvágó embereket ölt. Utóbbiről nem tudok semmit, utána kell néznem.


Virágzik a paradicsom, bár a képen nem látszik jól.


A cica bebújt a tv-s szekrénybe. Ott még nem láttam.

Végignéztem a mai tüntetést. Felemelő gondolatok hangzottak el. Megkönnyebbülés, nem vagyok egyedül.
Gondolom sokan azt figyelték, mert itt mozgás nem volt.
Én is Európa tagja szeretnék lenni, meggyőződésem, hogy Európa a világ közepe.

5 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2018. április 22. 9:36  

I can recognize the French patterns "Des histoires à broder", they are very beautiful and refined in the details! I can't resist the teddy bear you are going to make , the colours are very sweet and the head looks so kind! Much kinder than the Japanese students who have a terrific style! The cat under the television looks like a fish in its tank :)) I wish you a nice Sunday! Sandrine

Rita 2018. április 22. 14:01  

Nahát, milyen jó a szabásminta hímezve!
A maci is nagyon édes, cukik ezek a horgolt, kötött játékok.
A különböző stílusú divatképek tükrözik a korhangulatot, az életérzést. Jó lehet barangolni az időben, tervezgetni saját babaruha-kollekciót...

Tüzes Beáta 2018. április 23. 13:16  

Sandrine: Hihi! Cat like a fish...

Rita: Tervezgetni nagyon jó!

Jucus 2018. május 18. 10:59  

Haláliak ezek a macskák, mindig új helyet talál magának Diego is! :o)